تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۴۵۶۳۲۵
پارک جنگلی تلار شهرستان قائم‌شهر پس از اینکه توسط شهرداری بصورت اجاره دراز مدت از منابع طبیعی تحویل گرفته شد بعنوان یکی از مکان های تفریحی و گردشگری نامیده شد.
۰
plusresetminus
هزینه ۵ میلیاردی برق برای تکمیل پروژه پارک جنگلی تلار قائم‌شهر
به گزارش بلاغ، پارک جنگلی تلار شهرستان قائم‌شهر پس از اینکه توسط شهرداری بصورت اجاره دراز مدت از منابع طبیعی تحویل گرفته شد بعنوان یکی از مکان های تفریحی و گردشگری نامیده شد.
 
در دو سال اخیر شهرداری قائم شهر با هزینه های زیادی که برای راه اندازی این پروژه انجام داد توانست سوئیت‌های اقامتی، رستوران، جاده سلامت برای ورزش های همگانی و ست های ورزشی و بازی برای کودکان، مکانی مناسب برای تفریحگاه مردم قائم شهر و مسافران آماده کند.
 
این پروژه که در فضای مجازی تصاویر متعددی از آن انتشار پیدا کرد اما بدلیل روزهای کرونایی مورد بهره برداری قرار نگرفت و بالاخره چند ماه قبل با حضور مسولان استانی این پروژه افتتاح شد اما بازهم مردم نتوانستند از امکانات آن بهره ببرند و علی رغم افتتاح همچنان از فضاهای ساخته شده آن مردم بهره ای نبردند.

درحالی پروپاگاندای رسانه‌ای برای پروژه پارک جنگلی توسط تیم رسانه‌ای شهردار سابق بوجود آمده بود اما بدلیل عدم خرید تجهیزات برقی برای این پروژه اکنون شاهد آن هستیم که سوئیت‌ها و باقی قسمت های آن راه اندازی نشده است.

در این رابطه صادق برزویی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پست برق برای این پروژه خریداری و راه اندازی نشده است و بدلیل نبود برق اکنون نمی‌توان از امکانات آن در شب استفاده کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم اینکه پیمانکار سوئیت‌ها در مزائده برنده شده است اما بدلیل نبود برق اکنون نمی‌توانیم کار را آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدنبال تامین بودجه این موضوع هستیم تا شهروندان و مسافران بتوانند در این زمان پساکرونایی از امکانات موجود بهترین بهره را ببرند.

همچنین کاظم علیپور سرپرست شهرداری قائم شهر نیز اظهار کرد: بدنبال تامین 5 میلیاردی برق این پروژه هستیم تا در دوران پساکرونا و اکنون که مردم بدنبال تفریحات در جای امن با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند فضا را محیا کنیم.

در پایان امیدواریم مسوولان شهری با همدلی و وحدت بتوانند این پروژه که هزینه های زیادی را برای شهرداری داشت به اتمام برساند و مردم منفعتی از این پروژه ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴