تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۶۱۲۴
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران از توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار برنج خبر داد و گفت: در شرایط کنونی، بازار قیمت‌های بالای هفته‌های گذشته را پس زده است و تقاضا برای خرید با قیمت‌های قبلی به شدت کاهش پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
عقب نشینی مشتریان برنج از بازار/هر کیلو برنج مازندران به زیر 40 هزار تومان رسید
علی‌محمد رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت قیمت انواع برنج مازندران در بازار، اظهار کرد: روند فعلی قیمت انواع برنج در بازار استان یک روند نزولی است.

وی افزود: قیمت‌ها در بنکداری‌ها و مراکز عرضه و فروش برنج به نسبت هفته‌های گذشته، پایین‌تر آمده است.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: روند صعودی قیمت برنج در بازار متوقف شده است و این توقف قیمت در خصوص برنج‌های پرمحصول، مشهودتر است.

رمضانی بیان کرد: در حالی که هر کیلو برنج طارم تا مرز 45 هزار تومان هم رفته بود، اکنون به زیر 40 هزار تومان رسیده است.

               

وی عنوان کرد: هر کیلو برنج شیرودی نیز که تا چندی پیش قیمتی حدود 32 هزار تومانی داشت، اکنون به کیلویی 28 هزار تومان رسیده است.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، اعلام کرد: هر کیلو برنج ندا که به مرز 30 هزار تومان نیز رسیده بود، اکنون با قیمت 27 هزار تومان هم در بازار، خریدار ندارد.

رمضانی تاکید کرد: عملا در شرایط کنونی، بازار قیمت‌های بالای هفته‌های گذشته را پس زده است و تقاضا برای خرید با قیمت‌های قبلی به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: البته برداشت برنج‌های رتون نیز بر این مسئله اثرگذار بوده است و بنظر می‌رسد کاهش قیمت‌ها با ورود برنج‌های رتون، محتمل باشد.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، متذکر شد: در حال حاضر، برنج دیگر از دست کشاورز خارج شده است و عمده کشاورزان، محصولات خود را فروخته‌اند؛ اکنون عمده برنج در اختیار دلالان و تاجران است.

رمضانی یادآور شد: کشاورزان به طور متوسط هر کیلو برنج را با قیمت 35 هزار تومان به فروش رساندند و این قیمت برای آنان رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴