کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار بارش باران و برف در برخی استان‌ها

3 آبان 1400 ساعت 13:16

سازمان هواشناسی با اشاره به شمالی شدن جریانات روی دریای خزر از بارش باران و برف خبر و نسبت به لغزندگی جاده ها و طغیان رودخانه ها هشدار داد.


به گزارش بلاغ؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور، امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های اردبیل گیلان غرب مازندران شمال آذربایجان غربی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
روز سه شنبه گستره بارش کل سواحل دریای خزر شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می گیر،د همچنین در استانهای زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران و شمال کردستان افزایش ابر و بارش باران در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.
در این روز در استان گیلان، مازندران و شمال اردبیل بارش شدت بیشتری خواهد داشت.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه بارش ها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه می‌یابد و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد ‌بینی می‌شود که در این روز شدت بارش برای استان گیلان است.
روز پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق استان‌های واقع در غرب ارتفاعات جنوب  و دامنه‌های زاگرس مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
 


کد مطلب: 456102

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456102/هشدار-بارش-باران-برف-برخی-استان-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com