تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۵۶۰۴۹
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: پس از ۵ سال وقفه در صادرات، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از امروز ماهانه ۴ هزار تن کاغذ به کشور ترکیه صادر می‌کند.
۰
plusresetminus
آغاز صادرات ماهانه ۴ هزار تن کاغذ مازندران به ترکیه/میزان تولید به ۵۰ هزار تن رسید
به گزارش بلاغ، علی اکبر صفریان در گفت و گوبا خبرنگاران با بیان اینکه تفاهم نامه صادراتی با کشور ترکیه با یورو معامله شده است، افزود: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال برگشت به دوران اوج و طلایی خودش است و در صورت ادامه حمایت‌ها صادرات هم افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: جلسه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، منجر به تفاهم نامه‌ای شد که درخواست ۴۰ هزار تن کاغذ تحریر کردند و به آن‌ها قول دادیم که اگر قرارداد را به موقع ببندند کل ظرفیت خط تولید یک کارخانه را در اختیار کاغذ درسی بگذاریم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با منعقد شدن این تفاهم نامه آموزش و پرورش دغدغه و نگرانی در زمینه چاپ کتب درسی نداشته باشد، گفت: ما با تولید سالانه ۹۰ هزار تن کاغذ می‌توانیم همه نیاز‌های آموزش و پرورش را تامین کنیم.

صفریان افزود: ۲۰ هزار تن کاغذ از ابتدای پارسال تا پایان شهریور در این کارخانه تولید شد و در مدت مشابه امسال میزان تولید با افزایش ۵/۲ برابری به ۵۰ هزار تن رسید.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری احداث شد و برای تولید بیشتر نیاز به چوب دارد، گفت: باید با سازمان جنگل‌ها تفاهم نامه‌ای منعقد کنیم تا از شکسته افتاده‌های جنگل استفاده کنیم و در کنار آن با حمایت‌های ملی بتوانیم چوب‌های خارجی را هم وارد کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴