تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۵۶۰۴۷
نماینده ولی فقیه مازندران گفت: ما یک مقداری با خودتحریمی مواجه هستیم، دستگاه‌ها جای اینکه بیایند از شرکت‌های داخلی خرید کنند به واردات روی می آورند.
۰
plusresetminus
نسخه شفابخش وضعیت فعلی توجه به شرکت‌های داخلی و دوری از واردات است
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع کارکنان صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: امروز در پرتو وجود باعظمت پیامبر اکرم زیر سایه ولایت و انقلاب اسلامی قرار داریم و میتو انیم جشن‌هایی را برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه مازندران کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران را چشم و چراغ منطقه دانست و بر ادامه راه پیغمبر(ص) و امانت‌داری مسئولان همانند پیامبر اسلام(ص) تاکید و اظهار کرد: در آیه ۱۲۸ سوره توبه بیان شده که خداوند پیامبری از جنس انسان فرستاد، آنقدر دلسوز است که اگر ببیند مردم گرفتار هستند به ایشان سخت می‌گذرد، نسبت به انسان‌ها حرص دارد، این حرص به‌معنای نجات انسان‌ها است.

محمدی لائینی اضافه کرد: حال برخی‌ها همچون مورچه حرص مال دارند، بعضی‌ها هم حرص جایگاه! اما وجود پیامبر تماما رحمت بود، محبت و رافت زیادی نسبت به انسان‌ها داشت، پس باید قدردان باشیم و راهشان پررهرو باشد.

وی یادآور شد: این بلاهایی که بر سر امثال این شرکت‌ها آمده زیبنده جامعه اسلامی نیست، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امروز در پرتو همدلی کارکنان با عشق و علاقه در حال فعالیت است، این کارخانه پیش از ۶ ماهه اول ۱۴۰۰، ۴۶ میلیارد تومان زیان‌دهی داشت ولی حالا ۵۶ میلیارد تومان سوددهی پیدا کرده است‌.

محمدی لائینی ادامه داد: کسانی که این شرکت را که ستاره شمال است را با تعویض پشت هم مدیریت‌های ناسالم دستخوش تغییرات کردند بدانند الان اوضاع بهتر است، اما ما یک مقداری با خودتحریمی مواجه هستیم، دستگاه‌ها جای اینکه بیایند از شرکت‌های داخلی خرید کنند به واردات روی می آورند.

وی با بیان اینکه نسخه شفا بخش همان نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های درونی با هم افزایی نیرو‌های متخصص و کاربلد است، خاطرنشان کرد: خرسندیم که به‌تازگی کلید صادرات هم زده شده امیدواریم سرآغازی برای ارتباط با ۱۵ کشور همسایه که ۶۰۰ میلیون جمعیت دارند  باشد، ساری در ۲۰۲۲ میزبان گردشگری کشورهای سازمان اکو است، سهم ما از این بازارها چیست؟ اصلا رایزن اقتصادی داریم؟  در تمام دنیا ۶ رایزن اقتصادی داریم که تعداد کمی است.

محمدی لائینی اعلام کرد: کشور چین حتی برای ما مهر و تسبیح تولید و ارسال می‌کند، سوئد ۳۰۰ رایزن اقتصادی در دنیا دارد، امیدواریم ما هم داشته‌های خوب را به دنیا نشان داده، بازاریابی کرده و صادرات داشته باشیم، از خودتحریمی خلاص شویم و مسئولان بالادست سر عقل بیایند و این صنعتی که افتخار منطقه و ایران است را قدر بدانند، تا ایران راه رشد و توسعه را به نحو احسن در پیش بگیرد.

پایان پیام/  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰