کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه آمل اعلام کرد

حضور رئیس جمهور در مراسم ۶ بهمن آمل/مراسم اربعین علامه حسن‌زاده آملی ۱۱ آبان برگزار می‌شود

30 مهر 1400 ساعت 13:39

امام جمعه آمل گفت: در صورت وجود شرایط رئیس جمهور در مراسم ۶ بهمن به آمل خواهد آمد.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در نماز جمعه این هفته که با رعایت پرتکل های بهداشتی در مصلی شهرستان آمل برگزار شد، با اشاره به مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی اظهار کرد: در ۱۱ ابان ماه مراسم اربعین در مصلی که شب اربعین واقعه علامه است، برگزار خواهد شد که سعی داریم برنامه کشوری باشد.

وی با بیان اینکه سه برنامه اصلی برای مراسم اربعین علامه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: یک مراسم در قم و مراسمی با همکاری هیات رزمندگان به همراه دعای ندبه برگزار می شود، با وجود برگزاری مراسمات خودجوش این سه برنامه هم ویژه تقویت شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: دیداری با رئیس جمهور داشتیم و در این جلسه از مشکلات شهرستان گفتیم و برای مراسم اربعین دعوتشان کردیم، اما نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند، اما برای مراسم ۶ بهمن در صورت وجود شرایط در امل حضور خواهند داشت.

وی از برخورد رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد و افزود: وقتی از نگاه معیشت صحبت کردیم، به دنبال راهکار بودند، در حالی که جلساتی با رئیس جمهور قبلی داشتیم، اینگونه نبود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حالی که امارها شرایط نگران کننده ای نشان می دهد، دولت قبل برای دولت بدهی گذاشت، هیچ چیزی در خزانه نیست که حقوق داده شود، اما بدون بدهی به بانک مرکزی حقوق ها داده شد و این نشان می دهد آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در پایان گفت:از مردم، تکایا و همه هیئت ها بخاطر برگزاری مراسمات علامه تشکر می کنیم و از آنان  میخواهیم برای اربعین مراسمات خودجوش برگزار کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 456017

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456017/حضور-رئیس-جمهور-مراسم-۶-بهمن-آمل-اربعین-علامه-حسن-زاده-آملی-۱۱-آبان-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com