تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۵۶۰۱۳
سردار شکارچی گفت: هرنقطه ای از دنیا که بخواهد کشور ما را تهدید کند و یا بستر ساز حضور رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن ایران بشود، سیلی محکمی خواهد خورد.
۰
plusresetminus
بستر سازان حضور رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن ایران سیلی محکمی خواهند خورد/ به حرف های کودکانه پاسخ نمی دهیم
به گزارش بلاغ، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح اهداف برگزاری رزمایش های نظامی، گفت: رزمایش های شمال کشور در راستای تقویت آمادگی دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که در جای جای کشورمان برگزار می شود.

سردار شکارچی ادامه داد: رزمایش نظامی نیروهای مسلح در شمال و شمال غرب کشور پیامی جدی برای کسانی که احیانا قصد توطئه دارند، است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهل و سه سال اخیر ثابت کرده که جنگ طلب نیست و با تمام کشور های همسایه مراوده و ارتباط خوبی دارد، گفت: هرنقطه ای از دنیا که بخواهد کشور ما را تهدید کند و یا بستر ساز حضور رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن ایران بشود، سیلی محکمی خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی را خیلی کوچکتر از آن می دانیم که برای نشان دادن اقتدار خود به این رژیم کودک کش و بستر سازان تهدید احتمالی، رزمایش نظامی برگزار کنیم تاکید کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون راهبرد ایران و جهان اسلام محو رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بوده است بنابراین تمام قد از مردم فلسطین دفاع می کنیم.

سردار شکارچی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می دانند که در صورت انجام هرگونه اشتباهی، قطعا با مقابله پر شدت جمهوری اسلامی رو برو خواهند بود و این پشیمان کننده برای آن ها است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران عملیات های نظامیان کشورمان در شمال غرب را مورد توجه قرار داد و گفت: عملیاتی برای مقابله با اشرار در حال انجام است و به اشرار، ضد انقلاب و گروه های تروریستی نظیر پژاک اخطار های لازم را دادیم که از امنیت کشورمان دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رابطه خوبی میان جمهوری اسلامی و کشور های دوست همانند عراق وجود دارد، افزود: برخورد ما با گروه های تروریستی، امنیت ایران و کشورهای همسایه را به دنبال دارد.

سردار شکارچی در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه مبنی بر اظهارات برخی از سران کشور ها مخصوصا غرب آسیا در خصوص ایران که واکنش هموطنان را به دنبال داشته است، گفت: به حرف های کودکانه نباید واکنش نشان داد. دنیا ما را تجربه کرده و ارباب همه طاغوت های عالم اقتدار و قدرت کشور ما را دیده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه آمریکا بعد 43 سال مقابله با انقلاب اسلامی به جهانیان اثبات کرد که طبل تو خالی است، خاطرنشان کرد: فرار ذلت بار آمریکایی ها از افغانستان را دنیا با چشم خود دید و قدرت جمهوری اسلامی در موشک باران عین الاسد پایگاه آمریکایی ها در عراق نمایان شد.

وی تصریح کرد: با حرکت دلاور مردان این مرز و بوم در خلیج فارس آمریکایی ها و انگلیسی ها به چه وضعیتی افتادند؛ حال حرف های کودکانه آدم هایی که خیلی کوچک هستند برای طنز خوب است و جواب به سخنان طنز نمی دهیم.

سردار شکارچی با بیان اینکه اکثر سخنان رژیم جعلی صهیونیستی، رژیم از نوع عملیات روانی است، اظهار کرد: این رژیم در دنیا به آدم ربایی، کودک کشی، ترور و مظلوم کشی مشهور است اما هیچ وقت به مخیله آن ها خطور نمی کند که روزی مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما داشته باشند چراکه در صورت اشتباه هرچند کوچک، نابودی خودشان را رقم می زنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: هر حرکت غیرعاقلانه از رژیم صهیونیستی که باعث تهدید کشورمان شود، قطعا یک قدم این رژیم را به مرگ نزدیک تر می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما