مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا مطرح کرد:

ترس دشمنان از وحدت مسلمانان/داعشی‌ها نمی‌خواهند بین شیعه و سنی وحدت باشد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۵۶۰۰۸
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمنان از وحدت شیعه و سنی می‌ترسند، خاطرنشان کرد: داعشی‌ها دست پرورد‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نمیخواهند بین شیعه و سنی وحدت باشد.
۰
plusresetminus
ترس دشمنان از وحدت مسلمانان/داعشی‌ها نمی‌خواهند بین شیعه و سنی وحدت باشد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام جعفر رعایتی در نشست نخبگانی علمای اهل سنت و تشیع با موضوع وحدت امت سلامی ، ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و سالروز امام جعفر صادیق( علیه السلام) با اشاره به وحدت علمای اهل سنت و شیعه، گفت:  وحدت باید در تمامی مسائل صورت بگیرد چرا که وحدت هم جنبه شخصی دارد و هم اجتماعی.

رعایتی با تصریح براینکه مردم از علما و نخبگان اهل سنت و تشیع توقع دارند که همیشه و در همه میدان ها جلودار باشند، افزود: امروز وظیفه ما داشتن بصیرت دینی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمنان از وحدت شیعه و سنی می ترسند، خاطرنشان کرد: داعشی ها دست پروردهای آمریکا و رژیم صهیونیستی نمیخواهند بین شیعه و سنی وحدت باشد.

رعایتی با بیان این مطلب که داعشی ها چهره اسلام را مخدوش کردند، اضافه کرد:واجب است تمام جنایت داعشی ها را برملا کرده و هم اهداف دشمنان را که میخواهند وحدت بین مسلمانان را برهم بزنند، خنثی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود، تاکید کرد: وحدت را بایددر سبک زندگی  و در تمامی مسائل جاری و ساری کنیم تا مردم از آن الگو بگیرند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴