تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۵۶۰۰۴
علی رضایی ولا در رابطه با این المپیاد گفت: حدود30 نفر از شرکت کنندگان در این مرحله به رقابت با هم می‌پردازند. این افراد در طی یک اردوی پنج روزه در رویدادهای تخصصی مختلفی شرکت کرده و در کنار آن، تولید برنامه تلویزیونی را نیز تجربه خواهند کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ؛ مهدی کاشفی‌فرد، دبیر علمی المپیاد در مراسم افتتاحیه گفت: مسائل هویت نوجوانان و تاثیر سلبریتی‌ها بر آن با نگاه به فن پیج‌ها، هویت‌یابی ایرانی در پرتوی ادبیات و اسطوره‌های کهن در تولیدات رسانه‌ای و طراحی هویت مناسب برای جوانان در موسیقی امروزی از محورهای اصلی این رویداد است که با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه برگزار خواهد شد.
محمدصادق باطنی، دبیر المپیاد سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: امروزه نه تنها ساختار هویت تغییر کرده است بلکه نحوه پیدا کردن پاسخ هویت هم عوض شده است.
دبیر اجرایی المپیاد درباره زمان برگزاری این المپیاد گفت: مرحله سوم المپیاد از تاریخ 28مهر آغاز شده و تا 2 آبان ادامه خواهد داشت؛ افتتاحیه این رویداد در مرکز نوآوری شریف واقع در مجموعه رسانا برگزار شد.
پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با حمایت مرکز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود. در اولین مرحله این المپیاد که در فروردین امسال به صورت مجازی و برخط برگزار شد حدود 1500 نفر از دانش‌آموزان از سراسر کشور شرکت کردند و 300 تن از آنان به مرحله دوم راه یافتند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴