کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آیین جشن عید و ازدواج آسان ۱۱۰ زوج جوان

29 مهر 1400 ساعت 20:59

به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام آئین جشن عقد و ازدواج آسان ۱۱۰ زوج جوان به‌همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.


به گزارش بلاغ؛ سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه‌ کربلا مازندران در حاشيه آئین جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از توصیه‌های دین مکرم اسلام ازدواج است که وظیفه‌ای را بر دوش دستگاه‌های نظارتی می‌گذارد؛ آن هم امر ازدواج جوان‌های مجموعه خود و آماده کردن زمینه ازدواج آسان است.

وی افزود: امروز در مجموعه سپاه کربلا با همت مرکز فرهنگی خانواده این جشن برپا شد.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: ۱۱۰ خانواده و زوج امروز در این مراسم شرکت کردند و امیدوارم زمینه‌ای برای ترغیب جوانان کشور در امر ازدواج آسان باشد و این سنت الهی با کنار هم بودن رقم بخورد.

برگزاری جشن ازدواج آسان با هدف ترویج و تبلیغ

ام‌اسادات رخشنده مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا مازندران نیز در حاشیه آئین جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرکز فرهنگی سپاه این افتخار را دارد تا در این میلاد مبارک شرایط ازدواج زوج‌های جوان را مهیا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف ترویج و تبلیغ ازدواج آسان و تشکیل و تحکیم خانواده برگزار شده است.

گفتنی‌ست؛ این آئین در راستای ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ فرزندآوری از تعدادی از خانواده‌های کارکنان نهاد سپاه که دارای ۴ فرزند و یا بیشتر هستند؛ تقدیر به عمل آمد و همچنین از زوج‌های جوانی که با مهریه‌های کم پیوند آسمانی خود را آغاز کردند نیز قدردانی شد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 455991

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455991/برگزاری-آیین-جشن-عید-ازدواج-آسان-۱۱۰-زوج-جوان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com