BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - تدوین جامع طرح تفکیک زباله از مبداء در ساری/ آموزش مهم‌ترین رکن مدیریت پسماند است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری اعلام کرد:

تدوین جامع طرح تفکیک زباله از مبداء در ساری/ آموزش مهم‌ترین رکن مدیریت پسماند است

29 مهر 1400 ساعت 20:01

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری گفت: سازمان طرح تفکیک جامعی را در دست تدوین دارد که تلفیقی از موارد مختلف همراه با پیوست اقتصادی بوده که قطعا می‌تواند در بخش سرمایه‌گذاری و اقتصادی به نفع شهروندان، شهرداری و سازمان باشد.


به گزارش بلاغ؛ سید محمدرضا گرامیان در جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ساری که با حضور شریفی رییس کمیسیون و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در بحث زباله بسیار حائز اهمیت است و نگاه ما در تفکیک از مبدا، نگاه فرهنگی، اقتصادی خواهد بود.

وی با تاکید بر نگاه سازمان به مباحث آموزش شهروندی تصریح کرد: مهمترین رکن هر کاری آموزش است و ما نیز نگاه خاصی به آموزش شهروندی داریم تا فرهنگ‌سازی به درستی صورت گیرد.             

گفتنی‌ست؛ در پایان جلسه اعضای حاضر به موضوع درآمدزایی سازمان از طریق آموزش ،پسماند پزشکی، خاک و نخاله و تفکیک زباله اشاره کردند.


کد مطلب: 455981

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455981/تدوین-جامع-طرح-تفکیک-زباله-مبداء-ساری-آموزش-مهم-ترین-رکن-مدیریت-پسماند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com