رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

بازگشایی جاده هراز در محدوده چلاو پس از ریزش سنگ

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۷۹
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل ریزش سنگ از کوه جاده هراز محدوده چلاو مقطعی بسته شده بود که با تلاش راهداران مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.
۰
plusresetminus
بازگشایی جاده هراز در محدوده چلاو پس از ریزش سنگ
به گزارش بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هم اکنون به دلیل بارش باران ترافیک مقطعی پرحجم و نیمه سنگینی را در جاده‌های چالوس و هراز شاهد هستیم.

وی افزود: جاده‌های استان هم اکنون به دلیل بارش باران لغزنده و ارتفاعات کندوان محدوده ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوک و جاده کیاسر مه گرفته است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلوی و با استفاده از چراغ مه شکن تردد کنند.

این مسئول افزود: به دلیل ریزش سنگ از کوه جاده هراز محدوده چلاو مقطعی بسته شده بود که با تلاش راهداران مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.

جهان تاب با بیان اینکه همزمان با تعطیلات، موج جدید سفر‌ها به شهر‌های استان آغاز می شود، گفت:  پیش بینی می‌شود از عصر امروز در مبادی ورودی مازندران شاهد ورود تعدادی زیاد خودرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است افزود: ماموران پلیس در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مستقر هستند و اجازه ورود به خودرو‌های با پلاک غیر بومی بدون مجوز به مازندران را نمی‌دهند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

وی گفت: قطعه یک آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ آبان ماه مسدود است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما