تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۵۵۹۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گفته می‌شود که سه چهارم نیروهای شهرداری مازاد است، باید ببینیم چه کسانی این حجم از نیرو را به شهرداری تحمیل کردند و اعضای جدید باری اضافه نکنند،
۰
plusresetminus
اعضای جدید شوراها دنبال تحمیل نیرو نباشند/ضرورت پیشگیری از فساد در شهرداری‌ها
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با  دیدار اعضای شورای شهر ساری اظهار کرد: همه به‌دنبال شهادت در پایان عمر خود هستند چرا که یک پایان عزت‌مندانه است، پایان عمر خدمتی و مدیریتی هم همین است نباید با بی‌آبرویی همراه باشد، ما در کشور شیعی زندگی می کنیم حیف است شهردار و همراهانش به جرم فساد و اختلاس بازداشت باشند.

وی بیان کرد: امیدواریم بلای بازداشت شدن سر اعضای جدید نیاید! و در پایان دوره کارنامه سفیدی از خود ارائه دهند و لکه‌های سیاه در آن نباشد که آن هم لازمه‌اش نیت خالصانه است نه نیت بخور بخور و بِبَر بِبَر! نیت حضور باید انجام خدمت باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: کسانی که در شورای شهر رای آورند به واسطه حضور سیصدهزار نفر ساروی پای صندوق‌ها بود، یک مومن باید بداند مدیون این جمعیت است، پس فکر نکنید این مسیر آش دهن‌سوزی است بلکه آتش است، ولی اگر خوب خدمت کنید ماجور خواهید بود.
 
این مسئول ادامه داد: گفته می‌شود که سه چهارم نیروهای شهرداری مازاد است، باید ببینیم چه کسانی این حجم از نیرو را به شهرداری تحمیل کردند و اعضای جدید باری اضافه نکنند، شهرداری ما تبدیل به یک شهرداری متورم شده است، همچون دولت ما.

محمدی لائینی افزود: اگر می خواهید کاری کنید با هم بسازید و وحدت و انسجام داشته باشید، البته ۹ نفر ۹ رای دارند هر کدام می‌توانند نظر خودشان را بیان کنند تا کار طبق قانون و مقررات پیش برود.
 
وی خاطرنشان کرد: خود اعضای شورای شهر نباید مدیون هم باشند، البته نقش رئیس مهم است، رئیس است که باید سازگاری را به‌واسطه رعایت قوانین ایجاد کند و از دوقطبی شدن درون شورا جلوگیری کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از کار خودتان و کل شهر یک آسیب‌شناسی داشته باشید، چشم‌انداز معرفی کنید، شهر دارای اماکن عمومی و ملی است که باید از تعرض حفظ شود.
 
محمدی لائینی ادامه داد: مسائل فرهنگی که واجب‌ترین مسئله است را در درون شهرداری و بین کارکنان جدی بگیرید.
 
وی افزود: در شهرداری فضا کم و نیرو زیاد است، قرار گرفتن چند خانم و آقا داخل اتاق‌ها به‌نظر شما زمینه فساد نیست؟ چگونه کار می‌کنند کنار هم؟ با این کار آبروی شهر از بین می‌رود، خیلی نادرست است.
 
امام جمعه ساری تصریح کرد: صندوق اظهارنظر مراجعه کنندگان در شهرداری همچون برخی ادارات فرمالیته نباشد واقعا نظرسنجی کنید که چه میزان از ارباب رجوع از کارتان رضایت دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰