تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۳۳
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی که ثمره یک جانبه داشته باشد را قبول نخواهد کرد گفت: اگر طرف های غربی به تعهدات خود عمل کنند جمهوری اسلامی ایران نیز به تعهدات خود بازخواهد گشت.
۰
plusresetminus
قانون لغو تحریم‌ها بهترین جایگزین برای مسیر ۸ سال گذشته است/عقب نشینی کنیم، غرب در مذاکرات گستاخ‌تر می‌شود
به گزارش بلاغ، غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اصلاح طلبان براین باورند که دولت مورد حمایتشان در طول 8 سال در جبهه دیپلماسی به خوبی عمل کرده است گفت: حامیان دولت قبل باید بگوید اگر دولت در سیاست خارجی خوب عمل کرده بود پس چرا نه تحریم ها لغو شد و نه شاهد گشایش اقتصادی در کشور بودیم.

وی با اشاره به اینکه مجلس به دنبال تحقق تمام مطالبات نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم هاست ادامه داد: آنچه در برجام اتفاق افتاد نتوانست توفیقی برای ملت و کشور به دنبال داشته باشد اما مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به طور جدی به دنبال اجرای قانون مصوب مجلس هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال گذشته بیشترین حد همکاری را با کشور های اروپایی و آمریکا داشته است تصریح کرد: نتیجه همکاری های دولت تدبیر و امید با غربی ها برای ملت چیزی جز شکست نبود.

شریعتی با اشاره به اینکه راهی که یک بار آزموده شده و نتیجه آن شکست بوده است را دوباره ادامه نمی دهیم ادامه داد: قانون مصوب مجلس بهترین جایگزین راه رفته شده در طول 8 سال گذشته است و ابراز علاقمندی غربی ها برای بازگشت به میز مذاکرات نیز حاصل تصویب همین قانون در مجلس است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه مجلس دست دیپلمات ها را برای مذاکرات قوی و نتیجه بخش پر کرده است تاکید کرد: اجرای قانون مجلس از سوی دولت برای کشور نتیجه بخش خواهد بود چرا که در همین آغاز راه زمینه ای شده تا طرف های غربی نسبت به مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و دست از تحمیل خواسته ها و مطالبات خود بردارند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی که ثمره یک جانبه داشته باشد را قبول نخواهد کرد خاطرنشان کرد: اگر طرف های غربی به تعهدات خود عمل کنند جمهوری اسلامی ایران نیز به تعهدات خود بازخواهد گشت؛ هر اندازه در برابر دشمن متخاصم عقب نشینی کنیم برای تحقیر ملت و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران گستاخ‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰