تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۳۰
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران از لزوم تشکیل هیئت‌ اندیشه‌ورز در سازمان‌ها و ادارات استان خبر داد و گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز در همه سطوح و لایه‌های بسیج بایستی شکل بگیرند تا صاحبان فکر، ایده و نظر بتوانند تبادل نظر کرده و طرح‌های قابل اجرای خود را با پذیرش مسئولیت اجرایی کنند.
۰
plusresetminus
لزوم تشکیل هیئت‌ اندیشه‌ورز در سازمان‌ها و ادارات مازندران/ فرهنگ‌سازی باعث اجرای طرح‌ها می‌شود
به گزارش بلاغ؛ سرهنگ مجیدرضا شعبانی در نشست انتخاب اعضای جدید هیئت اندیشه‌ورزان سازمان که در اداره کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که در حکم رئیس وقت سازمان بسیج در سال ۹۵ آمده است باید این هیئت‌ در همه سطوح و لایه‌های بسیج شکل بگیرد.

وی افزود: این افراد از میان خود هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند تا نشست‌ها دارای نظم، موضوع مشترک، استمرار در کار و پیگیری کننده امور داشته باشد، طرح‌ها به پایان و نتیجه برسد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز ترکیبی از تحصیل کرده‌ها و مجربین فعالی هستند که در عرصه‌های مختلف در بسیج در حال نقش آفرینی هستند و از میان جوانان و پیشکسوتان انتخاب می‌شوند.

شعبانی خاطرنشان کرد: هیئت از کارگروه‌های تخصصی به‌تناسب موضوعات مختلف تشکیل شده است تا هر  موضوعی به‌صورت تخصصی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه برای همه مسائل راه‌حل‌های نظری و عملیاتی به‌صورت ساده بیان می‌شود، گفت: در کارگروه‌های تخصصی این موضوعات مرتب شده و در هیئت اندیشه‌ورز مورد بررسی نهایی قرار  می گیرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران بیان کرد: طرح‌ها برای تایید نهایی به مجمع بسیجیان استان ارجاع خواهد شد تا هم طرح به پختگی لازم برسد و هم از ضمانت و پشتوانه بالاتری برای اجرا برخوردار شود.

شعبانی ادامه داد: مسائل به‌ترتیب اولویت نظام، سازمان و نیز ضرورت بیشتری که دارند در اولویت و مورد بررسی قرار می‌گیرند، هر چند مشکلات مربوط به سازمان‌ها و دستگاه‌ها متعدد است.

وی اظهار داشت: بررسی طرح‌ها و موضوعات بایستی بدون جانب‌گرایی، واقع گرایانه و نیز راه حل‌ها در دسترس  و قابل اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران افزود: در نشست  اندیشه‌ورزی از مدعوین و مهمانان متخصص و مرتبط با موضوعات مطرح شده  دعوت خواهد شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: هر یک از اعضا  نظر خود را نسبت به چگونگی اداره جلسات، عضویت دیگر اعضا، تقویم زمانبندی جلسات، اولویت بررسی موضوعات بر اساس اساسنامه ارسالی از سوی سازمان بسیج اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: هدف اصلی در مباحث و موضوعات اندیشه‌ورزی بر اساس جامعه هدف‌مان بایستی در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران در پایان گفت: در شهرستان‌ها نیز هیئت‌های اندیشه‌ورز فعال و در حال به روز رسانی اعضا و موضوعات هستند؛ در طول سال به‌صورت ماهانه نشست برگزار می‌کنند.

گفتنی‌ست؛ در پایان این نشست انتخابات هیئت رئیسه برگزار و  محمدجواد رضایی از کارمندان بسیجی اداره کل راهداری به اتفاق آرا به‌عنوان رییس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران تعیین شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما