کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات 10 میلیارد ریالی ارائه شده خادمیاران رضوی در قائمشهر/ 3 زندانی غیرعمد آزاد شدند

28 مهر 1400 ساعت 8:30

رابط کانون‌های خدمت رضوی قائمشهر از فعالیت‌های یک ماهه مهر۱۴۰۰ خادمان امام رئوف با هزینه 10 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و گفت: خدمتگزاران رضوی این شهرستان در ماه صفر و اربعین حسینی با بهره‌گیری از سیره رضوی در حرکتی کم نظیر خدمتی به ارزش 10 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ارائه دادند.


محمد صادق فاضل‌زاده در گفت‌وگو با بلاغ؛ با اشاره به پیوستن خادمیاران این شهرستان به پویش ایران خانه حضرت رضا(ع) و در راستای شعار همه خادم الرضاییم و نجات انسان، رسم مسلمان اظهار کرد: به غیر از ۱۶ مراسم منعقده در مساجد، حسینیه‌ها و هشت موکب و ایستگاه صلواتی با صرف هزینه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال، برای تعمیم عزاداری ایام حزن و اندوه و به ویژه شهادت مقتدایمان و همچنین جهت افزایش شعور و شور رضوی در جامعه، ۷۴ مجلس روضه خوانی در قالب طرح تولی با هزینه‌ای به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال برپا شد.

وی افزود: به‌همت خادمیاران و همیاری خیرین نیک اندیش، در این مدت با رعایت نکات بهداشتی بیش از ۹۲۰۰  بسته کالای معیشتی، گوشت، غذا و آش نذری به ارزش 3 میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال توزیع شده است.

رابط کانون‌های خدمت رضوی قائمشهر با بیان اینکه خدمت زیر پرچم سبز امام رئوف به عنوان خادم رضوی یکی از ارزشمندترین نعمت الهی است، به خدمات و فعالیت‌های دیگری از جمله؛ تهیه و اهداء  لوازم تحریر، البسه، کارت هدیه و تجهیزات خانگی، جهیزیه با هزینه‌ای به مبلغ یک میلیارد و ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اشاره کرد.

فاضل‌زاده در ادامه گفت: با پرداخت ۱۳۷ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال، در اجرای طرح "آقا حساب کردند" سه زندانی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: خدمات پزشکی و بهداشتی به 6 نیازمند و مرمت و بازسازی منازل 4 خانواده کم برخوردار با هزینه‌ای به مبلغ ۱۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال از دیگر خدمات خدمت رضوی شهرستان است.

رابط کانون‌های خدمت رضوی قائمشهر ادامه داد: در راستای خدماتی دیگر با انجام هزینه‌ای به مبلغ 5 میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال، تجهیزات مورد نیاز بیمارستان کرونایی رازی قائمشهر مانند منبع حجیم اکسیژن هم تهیه شد.

فاضل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از سه خانواده معزز شهید و اهداء هدایایی به ارزش ۲۶ میلیون ریال از جمله دیگر برنامه‌ۀای ما بود و در روز شهادت و سوگ جانسوز خورشید هشتم، مولا و ولی نعمتمان ثامن الحجج (ع)، اهالی شهر شاهد دسته‌روی بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان ملبس به لباس ویژه خادمان حرم مطهر و کاور خادمیاری با حضور محبان اهل بیت (ع) در خیابان‌های اصلی بودند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 455921

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455921/خدمات-10-میلیارد-ریالی-ارائه-شده-خادمیاران-رضوی-قائمشهر-3-زندانی-غیرعمد-آزاد-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com