تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۵۸۶۲
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: گسترش تفکر بسیجی در جامعه موجب تحقق دولت اسلامی می شود.
۰
plusresetminus
گسترش تفکر بسیجی سبب تحقق دولت اسلامی می‌شود/مسئولان خود را خادم مردم بدانند
به گزارش بلاغ، مجید رضا شعبانی در دیدار با امام جمعه شهرستان بابلسر اظهار کرد: اهداف این سازمان ریشه در اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص گسترش تفکر بسیجی در همه ی عرصه ها و لایه ها است و هدف کلی همان تحقق دولت اسلامی است که بایدردر همه سازمان ها، دستگاه ها ، مدیران و کارکنان نهادینه شود.

وی  افزود: کارآمدی نظام اداری و ایجاد سلامت اداری نیز از دیگر اهداف مهم حضور بسیج در ادارات است.

 شعبانی اظهار کرد: سلامت اداری ابتدا توسط خود مدیران و کارکنان آنان باید رغم بخورد،  سپس توسط نهادهای نظارتی نیز نظارت شده تا شاهد انحراف، انحطاط و فساد اداری در هیچ سازمانی نباشیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد : عرصه های نقش آفرینی بسیج برای بالابردن کارآمدی دستگاه ها در زمینه های فرهنگی، ورزشی، علمی، رزمی ، فکری، بصیرتی و... موجب حفظ و انسجام کارمندان و پویایی سازمانی خواهد شد.

وی افزود : همه با هم با وحدت ،  انسجام و همدلی کمک کنیم به مجموعه دستگاه ها و مدیران تا ارایه خدمات بهتر و هر چه بیشتر به مردم عزیز و نیز نظام اسلامی تحقق یابد.

حجت الاسلام  قلی پور امام جمعه بابلسر نیز در این دیدار با اشاره به فرموده پيامبر اکرم (ص) که مردم از دو گروه شامل دانشمندان و زمامداران زمان خود الگو می گیرند و اگر آنها خوب باشند تاثیر خوب روی مردم می گذارد و اگر بد باشند تاثیر بد دارند گفت: اگر در هر عرصه ای تفکر بسیجی حاکم شود، موجب  سعادت و سربلندی آن منطقه و جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) که مردم به دولت مردان خود شبیه تر از  پدرانشان هستند و از رفتار آنها الگو می گیرند  افزود : مسئولان ،در مرحله اول باید هدف  فعالیت های خود را جلب رضای خداوند و در مرحله دوم خدمت به نظام اسلامی، انقلاب و مردم بدانند.

 قلی پور اظهار کرد: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و در مواجهه با ارباب رجوع هیچ شأنی به غیر از خدمت به مردم برای خود قایل نباشند.

امام جمعه شهرستان  بابلسر گفت:ورود به هر اداره ای بایستی بیانگر اسلامی بودن و انقلابی بودن آن باشد.

 وی خاطر نشان کرد : متاسفانه کلمه ارباب رجوع به معنای واقعی در سازمان ها و دستگاه ها پیاده نمی شود و مدیران و مسیولان در مراجعات مردمی ،  مردم را به چشم ارباب نگاه نمی کنند. 

قلی پور اظهار کرد: استقرار بسیج در هر اداره نقش تسهیل گر ،خیرخواه ، کمک کار و یاریگر را ایفا می کند و مدیران و مسئولان باید درک درستی از حضور بسیج داشته باشند.
 
وی گفت: مدیران و کارمندان ادارات باید با همان روحیه بسیحی، نگاه مهربانانه، دلسوزانه و مناسب، به مردم  خدمت  کنند. 

وی با قدردانی از حضور مسئول  بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای استان  و  زحماتی که در راستای مأموریت های محوله کشیده شد گفت:  اینجانب خود را یک بسیجی می دانم و هرجایی که بتوانم خدمت و کار موثری انجام دهم حضور میدانی دارم.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷