کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر فریدونکنار در گفت‌وگو با بلاغ خبر داد

تایید یا رد صلاحیت شهردار منتخب فریدونکنار در هاله‌ای از ابهام/برای فرد جایگزین تصمیم نگرفته‌ایم!

26 مهر 1400 ساعت 21:22

رئیس شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه صلاحیت شهردار منتخب در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اظهارکرد: برای فرد جایگزین تصمیم نگرفته‌ایم.


به گزارش بلاغ، سیدحسین میرمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت تایید یا رد صلاحیت شهردار منتخب فریدونکنار اظهارکرد: گمانه‌های متفاوتی توسط افراد مختلف در این زمینه به ما مطرح می‌شود اما هنوز نظر قطعی از سوی نهادهای رسمی برای شورای شهر ابلاغ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مسئولی از استانداری یا نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب فریدونکنار به ما نظری نداده‌اند.

رئیس شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه برای فرد جایگزین هیچ فکری نکرده‌ایم، تصریح کرد: باتوجه به اینکه نظر قطعی برای فرد معرفی شده به این شورا ابلاغ نشده، تصمیم‌گیری یا فکرکردن بر روی گزینه بعدی از نظر اخلاقی صحیح نیست.

میرمرادی با اشاره به اینکه ما در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و تابع نظام هستیم گفت: وظیفه اعضای شورا انتخاب شهردار و وظیفه نهادهای نظارتی گزینش کردن و نظردادن است و تمامی اعضای شورای شهر فریدونکنار تابع محض تصمیم نظام هستند.

وی تاکید کرد: اگر نظر نهادهای نظارتی برای فرد فعلی منفی باشد پس از ابلاغ رسمی به‌دنبال فرد جایگزین خواهیم رفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455853

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455853/تایید-یا-رد-صلاحیت-شهردار-منتخب-فریدونکنار-هاله-ای-ابهام-فرد-جایگزین-تصمیم-نگرفته-ایم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com