کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هواشناسی مازندران هشدار داد

بارش برف و باران در انتظار مازندرانی‌ها

26 مهر 1400 ساعت 9:52

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: با نفوذ سامانه بارشی در مازندران، چهارشنبه شب شاهد کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.


به گزارش بلاغ، احمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دیروز کیاسر با دمای ۲۷ درجه گرمترین و صبح امروز بلده با دمای ۶ درجه خنک ترین نقطه استان بودند.

وی افزود: ساری مرکز استان نیز دیروز در گرمترین ساعت دمایش به ۲۵ درجه و امروز صبح در خنک ترین ساعت به ۲۰ درجه رسید.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد برای امروز و فردا، ۲۶ و ۲۷ مهرماه، رگبارهای پراکنده را در سطح استان خواهیم داشت.

این مسئول افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی شاهد بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

اسدی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما طی چهارشنبه شب و روز پنجشنبه در مناطق مرتفع استان(بالای ۲۵۰۰ متر) بارش بصورت برف خواهد بود.

وی گفت: این سامانه بارشی بامداد جمعه از استان خارج می شود و ار روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده آسمان استان صاف همراه با افزایش دما خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: دریا هم برای امروز و فردا با موج کوتاه گاهی افزایش موج همراه خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455824

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455824/بارش-برف-باران-انتظار-مازندرانی-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com