کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا خبر داد

برگزاری مسابقات دفاع شخصی جیتسا قهرمانی کشور در میاندورود

25 مهر 1400 ساعت 14:08

رئیس فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا از برگزاری مسابقات دفاع شخصی جیتسا قهرمانی کشور در میاندورودخبر داد.


به گزارش بلاغ، محمدرضا اتحاد گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه چهاردهمین دوره جیتسا و اولین‌ مسابقه انجمن هنر رزمی جیتسا به مدت دو روز به میزبانی شهرستان میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد ۱۶۰ مبارزه جیتسا برای تصاحب کمربند طلایی بصورت سوپر فایت به رقابت پرداختند که به‌دلیل رعایت کردن شرایط کرونایی به صورت تک بازی برگزار شد که برندگان بازی به کمربند طلایی نائل می‎شوند و برای اردوی تیم ملی که به میزبانی جزیره کیش برای اعزام به بازی‌های جهانی جیستا در کشور قطر انجام می‌شود اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: از بین ۱۲ استان شرکت کننده استان مازندران به مقام اول تیمی، خراسان رضوی مقام دوم و مقام سوم تیمی به استان تهران و مقام چهارم به استان آذربایجان غربی رسید.

رئیس فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا خاطرنشان کرد: در بخش هنرهای فردی قهرمانان به اجرای زیبای حرکات فرم و کار با سلاح و شکستن اجسام سخت پرداختند.

اتحاد ضمن تشکر از حضور کلیه ورزشکاران، نمایندگان، مربیان و داوران در سطح کشور، افزود: با جذب اسپانسر بازی‌های جهانی، فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا بادیگارد را در کشور امارات به اجرا خواهد گذاشت و از اسپانسر فدراسیون آقای سید جواد حسینی به دلیل در اختیار قرار دادن هزینه ۲میلیارد تومانی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بزودی اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد و برای اولین بار ورزشکاران و مربیان تحت پوشش بیمه اجتماعی و خدمات بازنشستگی قرار می‌گیرند.

اتحاد با بیان اینکه این ورزش یک ورزش بومی ایرانی است، اظهار کرد: این ورزش در61 کشور دنیا دارای نمایندگی فعال است و اولین دوره مسابقات کشوری انجمن هنرهای جیتسا بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان مازندران در شهرستان میاندورود برگزار شد.

وی تاکید کرد: بعد از دوسال شرایط کرونایی این اولین دفعه است که بچه‌های به صحنه مبارزات و محیط تاتامی وارد شدند که این موضوع بیشترین آسیب را متوجه قشر ورزشکار کرد که امیدوارم هر چه زودتر ریشه کرونا از سطح کشور جمع شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455791

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455791/برگزاری-مسابقات-دفاع-شخصی-جیتسا-قهرمانی-کشور-میاندورود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com