تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۵۵۷۶۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش کنار قهرمانان کشور خواهد ماند و برای دستیابی ورزشکاران به آرامش در معیشت و شغل مناسب باید همه کمک کنند.
۰
plusresetminus
وزارت ورزش کنار قهرمانان کشور می‌ماند/ورزشکاران روحیه نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کردند
به گزارش بلاغ، حمید رضا سجادی در مراسم قدردانی از مدال آوران مازندرانی مسابقات جهانی کشتی در بابلسر گفت: با بیان اینکه در یکی دوسال اخیر به دلیل شیوع کرونا کمی از جمع ورزشی‌ها کاسته شد و حال ورزشی‌ها خوب نیست، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که منجر به دعوت هر چه بیشتر مردم و ورزشکاران در برنامه‌های ورزشی باشد.

وی مازندران را سرزمین حک شده بر قلب مردم دانست و گفت: این استان افتخارات زیادی در طول هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و ورزش کشور داشته و دارد که برای همیشه در تارک این سرزمین می‌درخشد.

سجادی افزود: ورزشکاران خون دل‌هایی برای رسیدن به مدال‌های جهانی خوردند که تنها خودشان درک می‌کنند و اگر نتیجه مطلوبی نگیرند یک بار روانی سنگین برای او ایجاد می‌شود که جامعه باید آن را درک کند.

این مسئول گفت: ورزشکاران مازندرانی با کسب مدال‌های رنگارنگ روحیه نشاط و شادابی را دوباره به جامعه تزریق کردند و این افتخارات نمادی از پیشرفت جمهوری اسلامی شد.

وزیر ورزش و جوانان مازندران افزود: المپیک بعدی کمتر از دو سال و هشت ماه دیگر مانند برق و باد می‌آید و مسئولان برای اینکه مدال آوری ورزشکاران را ببینند خودشان باید الان مدال آور باشند و نیاز‌های ورزشکاران را برطرف کنند.

سجادی گفت: اسطوره‌سازی از ورزشکاران و تاریخ سازی و ثبت افتخارات از اتفاقات مهمی است که سبب غلبه فرهنگی یک جامعه می‌شود.

وی افزود: وزارت ورزش کنار قهرمانان کشور خواهد ماند و برای دستیابی ورزشکاران به آرامش در معیشت و شغل مناسب باید همه کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کشتی در مسابقات جهانی اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان به نیابت از خانواده بزرگ ورزش استان به خاطر دومین سفرشان در ۶۰ روز گذشته به مازندران تشکر می‌کنم.

حسن رنگرز تصریح کرد: کسب ۸ مدال توسط کشتی گیران مازندرانی را  افتخاری  بزرگ می‌دانم که با حمایت و تعامل مجموعه ورزش و نمایندگان خدوم و پرتلاش استان دست آمده است.

وی بیان کرد: باور دارم با اراده و همراهی جامعه ورزش و هدایت و تدبیر دکتر سید حمید سجادی دستاوردهای بزرگی برای ورزش کشور محقق می‌شود.

رنگرز گفت: هدف از برگزاری این تجلیل این است که بگوییم قدردان افتخارات کم نظیر تیم ملی کشتی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به استعدادهای ورزشی مازندران انتظار دارم این استان به عنوان یکی از اضلاع ورزش کشور خاص و متمایز دیده شود.

در این مراسم از حسن یزدانی، امیر حسین زارع، محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی، کامران قاسم‌پور، امیر محمد یزدانی، محمد نخودی و مجتبی گلیج که در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۱ نروژ برای کشور افتخارآفرینی کردند و قهرمانان مازندرانی مسابقات جهانی کشتی جوانان و نوجوانان در مجارستان و روسیه قدردانی شد.

اسماعیل احمدی مشاور و سرپرست حوزه وزارتی ،کاوه احمدی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، امام جمعه بابلسر ،حسین زادگان استاندار ،رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حاضران در این مراسم هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷