کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار نقدی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مسکونی شهید سلیمانی آمل:

بسیج سدی بزرگ مقابل تهدیدهای دشمنان است/مشارکت نیروهای مسلح در ساخت سالانه یک میلیون مسکن

23 مهر 1400 ساعت 21:32

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان را حامی بزرگی در مقابل دسیسه های دشمن خواند و اظهار کرد: بسیجیان با حقیقت، پاکی و زلالی به جوانان خدمت می‌کنند و انحرافاتی که امروزه از سوی دشمنان باعث ایجاد مشکلاتی برای جوانان می شود، خنثی می کنند.


به گزارش بلاغ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکونی شهید سلیمانی اظهار کرد: پروژه مسکونی شهید سلیمانی آمل با ۴ هزار و ۶۵۵ متر در ۶۰ متر  با براورد هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ زده شد.

وی با بیان اینکه زمین متعلق به مسکن شهرسازی بوده است، عنوان کرد: دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی برنامه ریزی کرده است، که سهمی از این احداث واحدها را نیروهای مسلح، سپاه و ارتش برعهده گرفتند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:در منطقه شمال سخت ترین کار پیدا کردن زمین است، برخلاف سایر استان ها که از خیلی وقت پیش شروع شده در این استان با تاخیر آغاز شده است.
 


وی تصریح کرد: این زمین متروکه مورد استفاده عده‌ ای از بسیجیان به عنوان زمین ورزشی می شد که طبق توافق با مردم این منطقه در صورت پیدا نشدن زمینی دیگر برای آنها تا آخر آبان ماه در کنار این مجتمع سالن ورزشی احداث شود؛ چرا که ما مدیون بسیجیان هستیم، آنها از شرف، فرهنگ و امنیت ما دفاع می کنند.

نقدی بسیجیان را حامی بزرگی در مقابل دسیسه های دشمن خواند و اظهار کرد: بسیجیان با حقیقت، پاکی و زلالی به جوانان خدمت می‌کنند و انحرافاتی که امروزه از سوی دشمنان باعث ایجاد مشکلاتی برای جوانان می شود، خنثی می کنند.

وی به تاخیر ساخت طرح مسکن در مازندران به دلیل کمبود زمین اشاره کرد و افزود: در اغلب استان های کشور اجرای طرح ساخت مسکن شروع شده است و در مساحت های متفاوت احداث می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز گفت: ۶۰ واحد منزل مسکونی برای همکاران ما در شهرستان امل در نیروی قدس سپاه چه نیروی زمینی سپاه و چه نیروی دریایی سپاه در نظر گرفته شده است.
 

وی با بیان اینکه هزینه مسکن برای واحدها در نظر گرفته شده، عنوان کرد: شاید تصور برای بعضی از افراد به وجود بیاید که این مسکن ها رایگان خواهد بود، اما هزینه ها در نظر گرفته شده و برای همه کارشناسی شده و هزینه ها از طرف خود انها داده خواهد شد، البته شرایط وام نیز در نظر گرفته شده است.

 فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: کسانی که از آمل هستند و در استان مازندران در جاهای مختلف در این نیرو های چندگانه مشغول هستند تعهد داریم به عنوان سپاه استان برای آنها واحد مسکونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از ظرفیت مجموعه بسیج سازندگی برای ساخت بنا خدمت گرفته می شود، تا بتوانیم خانه‌ها را حداقل ۵ تا ۱۰ درصد هزینه‌ها را با بسیج سازندگی کاهش دهیم.

مسلمی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه برای شهرستان آمل است و از شهرهای دیگر نمی توانند در این مسکن سهیم شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455741

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455741/بسیج-سدی-بزرگ-مقابل-تهدیدهای-دشمنان-مشارکت-نیروهای-مسلح-ساخت-سالانه-یک-میلیون-مسکن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com