نماینده ولی فقیه در مازندران:

برجام مکر و حیله آمریکا را برای مردم روشن کرد

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۵۵۷۳۵
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنی امریکا برای ملت ما روشن است، گفت: در موضوع برجام و هسته ای به خوبی دشمنی آنها و مکر و حیله آنها برای خیلی از مردم روشن و شفاف شد.
۰
plusresetminus
برجام مکر و حیله آمریکا را برای مردم روشن کرد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار کرد: تقوی سبب مسئولیت شناسی و انجام درست کارها می‌شود.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت آغاز امامت حضرت منجی عالم بشریت افزود: جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود (ع) فردا در استان برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه افتخار می‌کنیم کشور ما کشور امام زمان (عج) است، افزود: وظیفه آن‌هایی که در این مملکت زندگی می‌کنند، بسیار سنگین است و تمام شهروندان باید بدانند در چنین کشور و مملکتی زندگی می‌کنند.

محمدی لائینی با تاکید براینکه مملکت امام زمان (عج) را باید درست ساخت خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات موجود در کشور شد.

وی همچنین شهادت پنجمین شهید محراب را تسلیت گفت و با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی از آن دسته خدمتگزاران مهم به شمار می‌روند و مهمترین نیاز جامعه یعنی امنیت را تأمین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران امنیت را قدر مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد و تأمین هستند و همه سربازان امنیت در کشور سربازان حضرت امام زمان (عج) به شمار می‌روند.

امام جمعه ساری یادآور شد: باید کمک کنیم تا مدافعان امنیت، امنیت کشور را حفظ کنند.

وی به روز جهانی عصای سفید و نابینایان اشاره و اضافه کرد و گفت: بخشی از مردم به دلایلی روشندل هستند و همه باید نسبت به آنان رحم و محبت داشته باشیم و از ترحم پرهیز و به نیازهای آنان رسیدگی کنیم.

وی به مناسبت پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: اگر اولیا و مربیان مدارس و دانشگاه‌ها همکاری داشته باشند در تربیت اولاد و نسل آینده موفق تر عمل خواهند کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به روز جهانی غذا و روز جهانی ریشه کنی فقر افزود: جامعه وظیفه ریشه کنی فقر و تأمین تغذیه، معیشت، کار و اشتغال را دارد.

وی به سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و بازخوانی اهداف و مصوبات سفر را لازم دانست و خواستار عملیاتی شدن مصوبات آن سفر شد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید در هیچ قسمتی از استان فقر داشته باشد.

محمدی لائینی توفیق و درخشش کشتی گیران و ورزشکاران استان و کشور را تبریک گفت و افزود: این افتخارآفرینی‌ها سبب شادی دل مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن هفته وحدت اظهار داشت: وجود مقدس رسول اکرم (ص) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است و باید در پرتو حبل الله وحدت داشته باشیم.

وی به رویداد ساری ۲۰۲۲ و پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو اشاره کرد و گفت: فرصت زیادی تا این رویداد باقی نمانده و باید ساری را برای میزبانی مهیا کرد.

محمدی لائینی حادثه تروریستی و انفجار در منطقه‌ای در قندوز افغانستان اظهار داشت: مکر دشمن را باید با بصیرت و تقوا دفع کرد از این رو باید همواره مراقب مکر دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: طبق برجام قرار بود تحریم‌ها لغو شود اما متأسفانه بجای لغو کلمه تحریم را در برجا بکار بردند و این نشانه مکر دشمن است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما