کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با یک دکترای گردشگری مطرح شد؛

پیکر نحیف صنعت گردشگری با دستگاه نفس می‌کشد/رویداد گردشگری 2022 یک حرکت نمایشی است

23 مهر 1400 ساعت 11:27

یک دکترای گردشگری با تاکید بر اینکه گردشگری مازندران نیازمند درمان است، گفت: در حال حاضر برگزاری جلسات و نشست تخصصی در راستای گردشگری 2022 یک پروپاگاندا محسوب می‌شود چراکه با شیوع کرونا این صنعت با بیماری مواجه شد و در شرایط بحران امروز باید از حرکت‌‌های نمایشی اجتناب کرده و به‌دنبال درمان درد باشیم.


محمدرضا اورمزدی در گفت‌وگو با بلاغ؛ اظهار کرد: برگزاری رویداد گردشگری 2022 در هر شهر از استان مازندران با توجه به شیوع کووید 19 فقط یک حرکت نمایشی خواهد بود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های حمایتی در ایام کرونا در اتحادیه اروپا این بود که دولت‌های اروپایی مبلغ ۷۵ هزاریورو به هر فعال گردشگری کمک مالی بلا عوض کردند که به‌نوعی حمایت از بخش گردشگری به معنای واقعی است.

این دکترای گردشگری تصریح کرد: در حال حاضر فعالین گردشگری ما در مازندران مشکلات شدیدی دارند که هیچ فریاد رسی نیست.

اورمزدی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در کشور ما هنوز به‌طور کلی انجام نشده و احتمال بروز موج ششم وجود دارد؛ امروز باید به اولویت‌ها اهمیت داد از جمله پیکر نحیف صنعت گردشگری که با دستگاه نفس می‌کشد و قطع آن مرگ را به‌دنبال دارد.

وی ادامه داد: شهرستان ساری از نظر پتانسیل می‌تواند منطقه‌ای برای گردشگری 2022 محسوب شود اما در حال حاضر این اتفاق کمی دور از ذهن است.

این دکترای گردشگری اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز آن چیزی که واقعیت گردشگری در کشور و استان مازندران بوده که باید پذیرای مسافران و گردشگران باشیم؛ محقق نمی‌شود چراکه با بررسی در یک مدل براساس دیتاهای قوی؛ ساری می‌تواند این برنامه‌ریزی را در سال‌های آینده داشته باشد.

اورمزدی با بیان اینکه با شیوع کرونا خسارت بی‌شماری به صنعت گردشگری وارد کرد، افزود: با شرایط موجود باید به‌دنبال درمان گردشگری در مازندران باشیم.

وی یادآور شد: نشست و برگزاری جلسات در راستای گردشگری 2022 یک پروپاگاندا محسوب می‌شود چراکه با شیوع کرونا این صنعت با بیماری مواجه شد و در شرایط بحران امروز باید ازحرکت‌‌های نمایشی اجتناب کرده و به‌دنبال درمان درد باشیم.

این دکترای گردشگری در پایان گفت: بخش گردشگری مازندران و کشور تحت فشار بانک‌ها، اداره مالیات و تامین اجتماعی هستند؛ بیکاری بیداد می‌کند که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به شرایط پایدار است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 455724

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455724/پیکر-نحیف-صنعت-گردشگری-دستگاه-نفس-می-کشد-رویداد-2022-یک-حرکت-نمایشی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com