نماینده ولی فقیه در مازندران:

مبارزه با فساد باید در اولویت باشد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۵۵۷۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مطالبه ما پررنگ کردن معنویت و خواسته‌های شهدا است، مطالبه ما توجه جدی به اشتغال، صادرات، کنار رفتن خائنان، نفوذی‌ها و جاسوس‌ها است.
۰
plusresetminus
مبارزه با فساد باید در اولویت باشد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در هجدهمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری با محوریت شهید جاوید الاثر حجت الاسلام «ولی الله سلیمانی فرد» اولین شهید روحانی کشور در دوران دفاع مقدس در روستای ازنی اظهار کرد: شهید روحانی ولی الله سلیمانی فرد شهید شاخص این روستا است که پیکر پاکش جاویدالاثر است، ارتباط با قرآن رمز ماندگاری شهید سلیمانی فرد است، سیره عملی این شهید والامقام باید برای همگان تبیین و نهادینه شود.

وی بیان کرد: معضلات مردم این منطقه به‌خصوص در حوزه اشتغال باید حل شود، خانواده‌ها که خودکفا باشند و مشکلات مادی نداشته باشند خودشان به آبادانی کمک می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امروزه قوت گرفتن کار دامداری‌های صنعتی با حمایت دولت قدم خوبی است، مبارزه با فساد باید در اولویت باشد تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند.
 
این مسئول ادامه داد: همانطور که منافع مادی خودمان برایمان بااهمیت است، ارزش‌های معنوی کشور نیز باید مهم باشد.
 
محمدی لائینی بیان کرد: مردم این مناطق شهیدپرور و عالم‌پرور باید فریاد بزنند که ما نیاز به بوم‌گردی و گردشگری داریم؛ اما به این شرط که به فرهنگ‌های بومی و دینی منطقه لطمه‌ای وارد نشود.
 
وی افزود: برای ما شهید و شهادت و شهدا همیشه حرف اول هستند، ما هرگز در مقابل آرمان شهدا کوتاه نمی‌آئیم‌، اگر مسئولانی خواستند معامله کنند همه باید بایستیم و فریاد بزنیم، اولین مطالبه ما مطالبه خون است.
 
امام جمعه ساری گفت: برخی مسئولان با ناکارآمدی و عدم رسیدگی به مشکلات مردم، مدیون خون شهدا می شوند، در قرارداد کرسنت ۳ تا ۱۸ میلیارد تومان بدهکار شدیم؛ عده ای افراد سودجوی طماع این کار را کردند!

این مسئول اظهار کرد: چراغ سبز نشان دادن به دشمن، خاموش کردن چراغ صادرات و روان کردن واردات هم نوعی نادیده گرفتن ایثار شهداست چرا که شهدا از خون خود گذشتند تا روی پای خود بایستیم و به بیگانه متکی نباشیم.
 
محمدی لائینی بیان کرد: مطالبه ما پررنگ کردن معنویت و خواسته‌های شهدا است، مطالبه ما توجه جدی به اشتغال، صادرات، کنار رفتن خائنان، نفوذی‌ها و جاسوس‌ها است.
 
وی گفت: آقایان برجام را به راه انداختند حالا می‌گویند نمی‌دانستیم کلمه تعلیق آماده به جای لغو!!  بی خبر بودیم! کارشناسان می‌گویند متن قرارداد را خط به خط مطالعه کردیم تعلیق آمده بود حالا می گویند به من دروغ گفتند و شد آنچه نباید می شد، چه کسی پاسخگو است؟

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰