تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۵۵۷۰۸
پرواز کیش به رامسر علاوه بر اتصال نگین خلیج فارس به عروس شهر‌های ایران مناظر زیبایی را مقابل دیدگان شما می‌آورد. پرواز کیش به رامسر علاوه بر اتصال نگین خلیج فارس به عروس شهر‌های ایران مناظر زیبایی را مقابل دیدگان شما می‌آورد.
۰
plusresetminus
فرود هواپیما از نمایی کمتر دیده شده در رامسر+فیلم
به گزارش بلاغ، خط پروازی کیش - رامسر سه شنبه ۲۳ شهریور ماه با ورود ۵۰ مسافر به رامسر آغاز بکار کرد تا علاوه بر اتصال هوایی جنوب به شمال کشور، اثرات و مزایای مثبت آن در توسعه صنعت گردشگری و توریست بیش از پیش نمودار شود.

این پرواز‌ها ساعت ۹ صبح روز‌های سه‌شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه کیش به رامسر انجام و پس از دو ساعت در فرودگاه رامسر به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۲ این دو روز نیز مسافران را از شمال به جریره زیبای کیش می‌برد.

جزیره زیبای کیش حالا به شهر زیبای رامسر متصل شده است شهری که یکی از زیباترین فرودگاه‌های کشور را به دلیل قرار گرفتن در خط ساحلی و جنگل‌های شمال دارد.

با راه انداز خط پروازی کیش – رامسر سومین مسیر پروازی مازندران به کیش نیز بهره برداری شد و شمالی ها برای رفتن به جنوب و جنوبی ها برای آمدن به شمال می توانند از خطوط پروازی کیش به ساری ، کیش به نوشهر و کیش به رامسر استفاده کنند.

کاپیتان آیین پرست خلبان پرواز  مسیر کیش به رامسر  زمان فرود هواپیما در فرودگاه بین اللملی رامسر را از داخل کابین ثبت و ضبط کرده است.


دانلود
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما