تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۵۵۶۹۵
سید ابراهیم رئیسی صبح پنج‌شنبه در بدو ورود به شیراز با بیان اینکه سفرهای استانی حتماً باید همراه با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات استان‌ها و باز کردن گره‌هایی باشد که مردم را آزار می‌دهد، گفت: پیش از انجام سفر، هیأتی برای بررسی مشکلات استان اعزام می‌شود و در تهران نیز جلساتی برای بررسی راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات استان تشکیل می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ طرح برای حل مشکلات استان فارس مطرح و بررسی شده است، اظهار داشت: امیدوارم با تلاش استاندار و مدیران استان فارس و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های خوبی برای پیشرفت استان برداشته شود و این سفر و مصوبات آن در مجموع بتواند به رفع مشکلات و افزایش اعتماد مردم کمک کند.
 
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه خشکسالی از جمله مشکلاتی است که هم مردم استان فارس و هم دولت را رنج می‌دهد، گفت: دولت همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی انجام خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: پیشرفت استان فارس متناسب با ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و خدمات نیست و تلاش می​کنیم گام‌های مؤثری در استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان برداشته شود.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴