تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۵۵۶۷۷
در حالی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات مازندران برگزار شد که با استقبال و مشارکت حداقلی خبرنگاران این استان، تعیین نفرات منتخب به دور دوم کشیده شد.
۰
plusresetminus
انتخابات بازرسان خانه مطبوعات چنگی به دل نزد/تعیین نفرات برگزیده به دور دوم کشیده شد
به گزارش بلاغ، امروز انتخابات بازرسان خانه مطبوعات مازندران همزمان با مجمع عمومی سالیانه خانه‌ مطبوعات استان از ساعت 10 الی 13:30 به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در حالی این انتخابات با ثبت نام 10 نامزد به کار خود پایان داد که پس از شمارش آرا به دلیل مشارکت حداقلی خبرنگاران مازندران و به حد نصاب نرسیدن قانونی رای دهندگان بنابر قانون به دور دوم کشیده شد.

از 484 عضو خانه مطبوعات استان مازندران در انتخابات امروز انتخابات بازرسان تنها 103 نفر از اعضای خانه مطبوعات مازندران شرکت کردند که این امر موجب مشخص شدن نفرات برگزیده به دور بعد شد.

در پایان شمارش آرا به ترتیب مجتبی قربانی با ۴۱ رای، حسین قاسمی ۲۴ رای، مهدی آهنگربهان ۲۲ رای، عمران اکبرنژاد ۲۱ رای، مهدی رضی کنیمی ۱۷ رای، جلال اکبر کمالی ۱۵ رای، محمدحسین ملایی ۱۴ رای، سکینه مریخ ۸ رای، بهزاد منصوری ۲ رای و سعید منصوری ۲ رای حایز بیشترین و کمترین آرای ماخوذه شدند.

نکته قابل تامل در انتخابات امروز به این نکته معطوف شده است که  در حالی میزان مشارکت فعالان رسانه‌ای مازندران در انتخابات امروز حدود 22 درصد اعلام شده است که مازندران دارای تعداد قابل توجهی عضو در خانه مطبوعات استان است و به لحاظ آماری جزو استان‌های برتر کشوری به حساب می‌آید.

به هر منظور جدا از آسیب شناسی این امر از سوی اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات مازندران و نیز به طور قطع رسانه‌های مکتوب و مجازی، باید منتظر ماند و دید در دور دوم این انتخابات آیا رنگ مشارکت رسانه‌ای‌ها، سبز می‌شود یا خیر؟!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴