تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۵۵۶۶۶
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 70 درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.
۰
plusresetminus
70 درصد دانش آموزان مازندرانی واکسینه شدند
به گزارش بلاغ، علیرضا سعدی پور در گفت و گو با خبرنگار ما از واکسیناسیون ۱۶۶ هزار و ۵۸۶ دانش آموز رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان خبر داد و گفت: با توجه به تعداد ۲۴۰ هزار و ۷۰۸ دانش آموز این رده سنی، حدود ۷۰ درصد از دانش آموزان استان تاکنون واکسن مرحله اول را دریافت کرده اند.

وی در خصوص چگونگی سازماندهی دانش آموزان برای واکسیناسیون، افزود: ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون اختصاصی هم اکنون برای دانش‌آموزان در شهرستان‌ها و مناطق استان راه اندازی شده است.

سعدی پور گفت:فراخوان و نوبت بندی دانش‌آموزان داوطلب جهت واکسیناسیون در مراکز تجمیعی توسط ادارات آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود:نوبت دهی مدارس دخترانه و پسرانه به صورت مجزا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سعدی پور گفت:بهتر است نوبت دهی در قالب کلاسی انجام گیرد، چنانچه زمان نوبت تزریق واکسن دانش آموزان با زمان کلاس آن‌ها همزمان باشد، مدرسه موظف است برای برگزاری کلاس جبرانی پیش بینی لازم را انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان، افزود: برنامه ریزی باید به نحوی انجام شود که بعد از واکسیناسیون دانش‌آموزان، چنانچه اولیای دانش‌آموزان دوز اول واکسن خود را نزده باشند، و تمایل دارند در این پایگاه‌ها واکسینه شوند، خدمات واکسیناسیون در همان پایگاه به آن‌ها نیز ارائه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲