تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۵۵۶۵۲
هیات دولت در جلسه صبح امروز خود به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی داود منظور را به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از همشهری آنلاین، داود منظور متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقصادی، گرایش اقتصاد سنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.
 
وی پیش از این قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر (۱۳۹۷-۱۳۹۳)، معاون وزیر نیرو در برنامه ریزی و امور اقتصادی (۱۳۹۰-۱۳۸۸)، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی (۱۳۹۲-۱۳۹۱)، معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (۱۳۹۱-۱۳۹۰)، معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ۱۳۹۱-۱۳۹۰)، مشاور اقتصادی وزیر نیرو (۱۳۹۳-۱۳۹۲)، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران و نماینده کشور در شورای جهانی انرژی از سال ۱۳۸۵ تاکنون) و مشاور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۳-۱۳۹۲) بوده است.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴