کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد

21 مهر 1400 ساعت 13:25

هیات دولت در جلسه صبح امروز خود به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی داود منظور را به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از همشهری آنلاین، داود منظور متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقصادی، گرایش اقتصاد سنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.

 
وی پیش از این قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر (۱۳۹۷-۱۳۹۳)، معاون وزیر نیرو در برنامه ریزی و امور اقتصادی (۱۳۹۰-۱۳۸۸)، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی (۱۳۹۲-۱۳۹۱)، معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (۱۳۹۱-۱۳۹۰)، معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ۱۳۹۱-۱۳۹۰)، مشاور اقتصادی وزیر نیرو (۱۳۹۳-۱۳۹۲)، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران و نماینده کشور در شورای جهانی انرژی از سال ۱۳۸۵ تاکنون) و مشاور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۳-۱۳۹۲) بوده است.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 455652

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455652/رئیس-سازمان-امور-مالیاتی-کشور-تعیین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com