تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۵۵۶۰۵
رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: پرداخت صدقات شش ماه نخست امسال در مازندران ۴۰ درصد افزایش یافت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد تقی جلالی در گفت و گو با خبرنکار ما اظهار کرد: مردم نیکوکار مازندران  شش ماه  نخست امسال بیش از ۱۵  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود : ۴۰۰ هزار مشترک طرح صدقات در قالب مشترکین ،صندوق های معابر، اماکن، منازل و اصناف در  سطح استان وجود دارد.

جلالی خاطرنشان کرد : مبالغ جمع آوری شده صدقات، برای رفع نیاز خانواده های  تحت حمایت در بخش های مختلف شامل: کمک به درمان، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، جهیزیه، مسکن، اشتغال در همان محل و شهرستان  هزینه می شود.

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران:  به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR اشاره و اظهار کرد:هم اکنون این نهاد در حال بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان است.

وی افزود : برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای همه ی این مشترکان  کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد  QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی صدقه پرداخت کنند.,

جلالی خاطرنشان کرد : خیران نیز می توانند صدقات خود را به شیوه های نوین الکترونیکی از طریق تلفن همراه   با شماره گیری #2*011*8877* پرداخت کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴