فدراسیون فوتبال عربستان از ژاپن به خاطر رفتار تماشاگران در قبال مایا یوشیدا عذرخواهی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از همشهری‌آنلاین به نقل از کیودو نیوز، کیوتاکا سوهارا مسئول اتحادیه فوتبال ژاپن روز شنبه گفت که فدراسیون فوتبال عربستان سعودی به دلیل رفتار هواداران با مایا یوشیدا کاپیتان ژاپن به دلیل "رفتارهای تبعیض‌آمیز" در بازی مرحله مقدماتی جام جهانی در روز پنجشنبه عذرخواهی کرد. یوشیدا هنگام مصاحبه پس از شکست یک بر صفر ژاپن در استادیوم شهر ملک عبدالله در جده توسط طرفداران عربستان سعودی که کنار زمین ایستاده بودند مورد تمسخر قرار گرفت.
 
مدافع ۳۳ ساله سمپدوریا در مورد این حرکات توضیحی نداد اما گفت رفتار "بسیار ناامید کننده" را شاهد بوده است.
به گفته سوهارا، دبیر کل فدراسیون فوتبال ژاپن، رئیس فدراسیون عربستان سعودی مستقیماً از یوشیدا در محل مسابقه عذرخواهی کرد و قول قاطع برای برخورد با هواداران را داد. یوشیدا عذرخواهی را پذیرفت و فدراسیون فوتبال ژاپن "انتظار اقدام بیشتری را ندارد.
 
آبی‌پوشان سامورایی در مرحله پایانی مقدماتی آسیا یک برد و دو باخت دارند و در آستانه دیدار حساس سه‌شنبه در ورزشگاه سایتاما مقابل استرالیا شرایط حساسی دارند. دو تیم برتر هر یک از دو گروه مقدماتی آسیا به طور خودکار به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا می کنند و دو تیم سوم نیز به مرحله پلی آف می رسند.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰