نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

تسریع لایحه ساماندهی کارکنان با کمک مجلس و دولت

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۵۵۵۴۹
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: روند تدوین و تصویب لایحه ساماندهی کارکنان دولت با کمک مجلس و دولت تسریع می شود.
۰
plusresetminus
تسریع لایحه ساماندهی کارکنان با کمک مجلس و دولت
به گزارش بلاغ، علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار ما از آغاز فعالیت رسمی کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت با حضور نمایندگان مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

وی در تشریح آخرین وضعیت تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت، گفت: قرار بر این شده است که از یکشنبه جلسات کمیته‌ای که در سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شده است به طور رسمی برگزار شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این شد که پیش‌نویس این لایحه در سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شود که دیروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

وی تصریح کرد: در این جلسات این کمیته بنده و آقایان ولی اسماعیلی، عباس گودرزی، سلمان ذاکر، خلیل بهروزی‌فر و حسن لطفی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور خواهیم داشت.

این مسئول یادآور شد: تدوین این لایحه بحث بسیار مهمی بوده که هم دولت به آن پرداخته است و هم مجلس آن را به طور جدی پیگیری می‌کند، بنابراین باید بر اساس وعده‌ای که به مردم داده شده است در موعد مقرر یعنی بعد از اتمام 45 روزی که برای سازمان اداری و استخدامی تعیین شده است، این لایحه به مجلس ارسال شود در غیر این صورت ناامیدی در سیستم اداری حاکم می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه چنانچه دولت در موعد مقرر لایحه را به مجلس ارسال نکند چه اتفاقی خواهد افتاد، تاکید کرد: بی‌تردید مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد چرا که هم دولت و هم مجلس درصدد هستیم که روند تدوین و تصویب این لایحه بسیار مهم را تسریع کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴