تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۵۵۵۴۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در قالب پویش «ایران خانه حضرت رضا(ع)» ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته۵۰۰ هزار تومان برای سراسر استان با شعار «همه خادم الرضائیم» آماده شده است.
۰
plusresetminus
۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی توزیع می‌شود
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در رزمایش کمک مومنانه که به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت آستان قدس رضوی استان در مصلی نمازجمعه ساری برگزار شد، اظهار کرد: در هفته وحدت، شاهد احسان و نیکوکاری و توزیع  سته‌های معیشتی به ارزش 7.5 میلیارد تومان هستیم.

 نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: این اقدام به همت دو مجموعه دفاتر کانون خادمیاران رضوی و کمیته امداد  امام خمینی (ره) مازندران انجام شد.

محمدی لائینی تاکید کرد: صدقات چنانچه به دست نیازمندان برسد خدا دریافتش میکند، شاد کردن دل خدا یعنی شاد کردن دل محرومان و نیازمندان و دل کودکانی که حسرت به دل و منتظر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مرحله جدید کمک مومنانه شاهد انسان‌دوستی مردم هستیم، مردمی که  محبت ایمانی و وطنی دارند و هم در مسیر عمل به دستور مقام معظم رهبری در این عرصه ظاهر شدند.

امام جمعه ساری بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم در قالب پویش «ایران خانه حضرت رضا(ع)» ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته۵۰۰ هزار تومان برای سراسر استان با شعار «همه خادم الرضائیم» آماده شده است.

وی عنوان کرد: در این مرحله ماه مبارک ربیع این اقدام انسان‌دوستانه به نمایش گذاشته شد و حدود ۳ هزار بسته به‌صورت نمادین در مصلی آماده شد، قطعا ذخیره آخرت خواهد بود اینکه سفره یک خانواده را رنگین شود مورد رضایت خداوند است، آنچه مایه نجات جان و رسم مسلمانی است همدردی است، خداوند انسان بی‌درد و بی‌تفاوت را دوست ندارد.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی مازندران نیز گفت: تلاش شد در دهه آخر ماه صفر در قالب پویش«ایران خانه حضرت رضا(ع)»، با همکاری صمیمانه کمیته امداد امام خمینی(ره) در مازندران و شهرستان‌ها توزیع تعداد ۱۵ هزار سبد معیشتی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار تومان بین جامعه هدف، را داشته باشیم.

محمداسماعیل امامزاده اظهار کرد: برنامه های دهه پایانی ماه صفر به همت خادمیاران رضوی در قالب پویش «ایران خانه حضرت رضا (ع)» و با شعار«همه خادم الرضائیم، نجات انسان رسم مسلمانی» برگزار شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران افزود: خادمیاران رضوی این استان ولایت مدار و طریق الرضا(ع)، به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.
 

وی افزود: تلاش  نمودیم با اجرای درست این پویش و یکپارچه سیاه پوش کردن فضای استان در دهه پایانی ماه صفرالمظفر، با عاشقان امام رئوف در مشهد هم نوا شده و در غم شهادت ولی نعمت خود علاوه بر اقامه عزا، دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی را داشته باشیم.

امام‌زاده از برپایی بیش از ۴۱۰ روضه‌ خانگی، روضه خوانی محلات شهدا، سخنرانی و چهارپایه خوانی به همت خادمیاران رضوی استان در مجموعه‌های دارای مخاطبین دچار آسیب‌های اجتماعی همچون زندان‌ها، کمپ‌های ترک اعتیاد، خانه‌های نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، گرمخانه‌ها و مجموعه‌های خدمت اعم از پادگان‌ها، کلانتری‌ها و بیمارستان ها با محوریت اقامه عزا در سوگ شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان مازندران مانند سایر هموطنان شریف ایران اسلامی از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا تا به امروز با تولید و توزیع لوازم بهداشتی مانند ماسک، گان بیمارستانی و نیز تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و کمک به کادر درمان برای مراقبت از بیماران کرونایی، پای کار هستند، تاکید کرد: تلاش شد در دهه آخر ماه صفر در قالب پویش«ایران خانه حضرت رضا(ع)»، با همکاری صمیمانه کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و شهرستان‌ها توزیع تعداد 15 هزار سبد معیشتی به ارزش هر سبد 500 هزار تومان بین جامعه هدف، را داشته باشیم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، یادآورشد: در ایام شهادت امام رضا(ع) به نیابت از امام مهربانی‌ها، خادمیاران رضوی استان ذیل کانون تخصصی تبلیغ دینی، کانون تخصصی خانواده و کانون تخصصی ایثار و شهادت به همراه روحانی، مداح و یک نفر پزشک و پرستار، با به همراه داشتن تصاویر شهدای مدافع سلامت در منازل این شهدای والامقام حاضر شده و علاوه بر ذکر فضایل حضرت رضا(ع)، نوحه سرایی و روضه خوانی یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.

امام‌زاده با بیان اینکه بخشی از فعالیت خادمیاران رضوی استان در حوزه خدمات اجتماعی همچون تامین هزینه درمان بیماران، آزادی زندانیان، تامین جهیزیه نوعروسان و تامین لوازم کمک آموزشی دانش آموزان است، گفت: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس خادمیاران رضوی در بسیاری از مناطق کم برخوردار در قالب پویش «نذر تحصیل» لوازم التحریر، کیف و کفش مورد نیاز دانش آموزان نیازمند استان را تامین و توزیع کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴