تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۸
کد مطلب : ۴۵۵۵۳۳
حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت.
۰
plusresetminus
رئیس سابق حوزه های علمیه استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم و رئیس اسبق حوزه های علمیه استان مازندران بر اثر عوارض ناشی از ویروس منحوس کرونا به دیار باقی شتافت.

مرحوم دکتر طاهری اصالتا مازندرانی و اهل شهرستان نکا می باشد. از خصوصیات بارز این روحانی خدوم، اخلاق نیکو، حسن معاشرت و خدمات خالصانه به طلاب و روحانیون بخصوص در مدیریت مرکز خدمات استان قم بود.

شمال نیوز این مصیبت را به خاندان بزرگ طاهری تسلیت گفته و برای آن یارسفرکرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می نماید .
 
تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام طاهری

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان قم را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی نجیب و فاضل و خدوم مرحوم حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ ابوالقاسم طاهری طاب ثراه تألم انگیز و اندوه زا بود، ایشان در طول سال‌های دراز، افزون بر احراز مراتبی از فضل و دانش حوزوی و مدارجی از تقوا و فضیلت‌های اخلاقی، در مدیریت‌های حوزوی خوش درخشید و سرچشمه خدمت‌های فراوان بود و با پرونده‌ای روشن و پربار و با تحمل رنج‌ها به لقای الهی شتافت.
ضمن عرض تسلیت به حوزه و روحانیت استان مازندران و مسئولان و همکاران ایشان در مرکز خدمات و حوزه علمیه و همه دوستان و علاقه‌مندان و بازماندگان و خاندان محترم ایشان، برترین مقامات قدسی و روح و رضوان الهی برای آن فقید سعید و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.
عاش سعیداً و مات سعیداً.
علی رضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
۱۸ مهرماه ۱۴۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عسکری
خداوند روح این عزیز سفر کرده را با اولیا و انبیا محشور فرماید
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷