تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۵۵۵۲۶
حسن یزدانی وقتی در میان استقبال هوادارانش چشمش به نوجوان معلول افتاد واکنش جالبی نشان داد.
۱
plusresetminus
واکنش حسن یزدانی به ابراز احساسات یک هوادار معلول + فیلم
به گزارش بلاغ، کوچه و خیابان‌های جویبار دو روز قبل مملو از افرادی بود که برای استقبال از چهار قهرمان شهرشان به خیابان‌ها آمده بودند، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی چهار کشتی گیر جویباری که در رقابت‌های جهانی نروژ برای کشورمان افتخار آفرینی کرده بودند در میان استقبال باشکوه مردم در زیر باران به زادگاهشان برگشتند.

تصاویر زیادی از این استقبال پرشور و خودجوش مردمی منتشر شد اما تصویری بعد از دو روز از قاب دوربین‌ها بیرون آمد، فیلمی از در آغوش کشیدن یک نوجوان معلول توسط حسن یزدانی.

حسین نوجوان معلول اهل روستای چاری شهرستان بابل به همراه والدینش در شرایط بارانی به جویبار آمده بودند تا فوق ستاره کشتی جهان را از نزدیک ببینند اما این نخستین دیدار این دو نفر نبود، این نوجوان معلول دی ماه پارسال در کلیپی تقاضای ملاقات با حسن یزدانی را داشت که قهرمان با اخلاق مازندرانی با سفر به این روستا و دیدار با این نوجوان معلول، خواسته او را برآورده کرد .

حالا با گذشت ۹ ماه از آن دیدار و حضور حسن یزدانی در دو آوردگاه مهم جهانی و کسب دو مدال طلا و نقره نوبت حسین نوجوان معلول بابلی بود که به دیدار قهرمان دوست داشتنی کشتی ایران در شهر جویبار بیاید.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰