کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره اوقاف نوشهر و چالوس اعلام کرد

توزیع هزار و 250 بسته معیشتی بین نیازمندان

19 مهر 1400 ساعت 9:23

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: در شش ماهه امسال ۱۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده زندانیان توزیع شد.


به گزارش بلاغ، ابراهیم مشایخی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه فلسفه و هدف از برگزاری کار ویژه دهه وقف همین است که اهم فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش موقوفات و اماکن متبرکه به سمع و نظر مردم برسد؛ اظهار کرد: دیدار و گفت و گو با واقفین شهرستان، خانواده معظم شهدا ، فرماندار و سایر مسئولین شهری درخواست از خیرین شهرستان و مسئولین برای تکمیل پروژه نیمه تمام بقعه امامزاده محمد (ع) تازه آباد نوشهر که سالها بدلیل نبود اعتبار دولتی پروژه همچنان مسکوت مانده است را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد.

مشایخی ادامه داد : اهدای ۱۵۳ حواله در ماه محرم و صفر در قالب طرح شمیم حسینی به تعدادی از هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه و هیاتهای مذهبی فعال در شهرستان جهت دریافت بسته معیشتی و اهدای آن به نیازمندان کرونایی و همچنین تهیه غذای گرم بین عزاداران مراسمات صورت گرفت.

وی تصریح کرد : در شش ماهه امسال تعداد ۱۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده زندانیان توزیع شدو مبلغ چهار میلیارد تومان نیز بابت عواید موقوفات در شش ماهه امسال از مستاجرین موقوفات اخذ و اجرای نیت صورت گرفت.

رییس اوقاف و امور خیریه نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به فعالیت واحد اجارات گفت : تعداد ۹۰ سند اجاره در شش ماهه امسال تنظیم شد و در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی نیز به جهت شیوع کرونا بصورت فضای مجازی توسط سه روحانی در بقاع شاخص امامزاده محمد (ع) تازه آباد نوشهر، امامزاده نبی (ع) علویکلا و امامزاده ابراهیم (ع) شاه ناجر کجور انجام شد.

مشایخی به عملکرد فعالیت های حقوقی و ثبتی اشاره کرد و گفت: تعداد ۳۴ پرونده له موقوفه توسط محاکم قضایی رای صادر شد و ۱۱ مورد سند مالکیت موقوفات و اماکن مذهبی هم تا کنون توسط اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455524

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455524/توزیع-هزار-250-بسته-معیشتی-بین-نیازمندان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com