کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رتبه کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی مشخص شد | اختلاف با روس ها زیاد شد

18 مهر 1400 ساعت 10:13

رقابت های جهانی کشتی فرنگی امروز به پایان می رسد اما پیش از خاتمه این مسابقات رتبه تیم ملی ایران مشخص شده است.


به گزارش بلاغ به نقل از همشهری آنلاین، در حالی که امشب رقابت های جهانی کشتی فرنگی به پایان می رسد اما رتبه تیم ملی ایران در این مسابقات مشخص شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های ۷ وزن قهرمانی جهان با ۲ طلا، ۲ برنز و یک عنوان پنجمی و مجموع ۹۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
روسیه نیز با یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و مجموع ۱۳۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آذربایجان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و مجموع ۸۷ امتیاز پس از روسیه و ایران در جایگاه سوم جای گرفته است.

 
در ۳ وزن باقیمانده این رقابت‌ها که امشب (یکشنبه) به پایان می‌رسد، ایران با داشتن دو فینالیست، شانس رسیدن به ۲ مدال طلا را دارد و روسیه نیز یک‌ نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده ها دارد. آذربایجان نیز یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد.
با این اوصاف قهرمانی روسیه با داشتن یک کشتی‌گیر در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها قطعی است و نایب‌قهرمانی ایران نیز با توجه به فاصله امتیازات با کشورهای دیگر و داشتن دو کشتی‌گیر در فینال قطعی شده و ایران شانسی برای پشت سر گذاشتن روسیه و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.
 
آذربایجان نیز در جایگاه سومی قرار دارد.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 455498

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/455498/رتبه-کشتی-فرنگی-ایران-مسابقات-جهانی-مشخص-اختلاف-روس-زیاد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com