تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۸۰
محمدهادی ساروی دلاور مازندرانی، موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی جهان شد.
۰
plusresetminus
نخستین طلای جهان بر گردن ساروی/یوسفی با طلای سنگین وزن تاریخ‌سازی کرد
به گزارش بلاغ، محمد هادی ساروی از سد حریف مجارستانی گذشت و طلایی شد.
 
ساروی، فرنگی کار مازندرانی وزن ۹۷ کیلو در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر حریف مجارستان به پیروزی رسید و مدال با ارزش طلای این وزن را به دست آورد.
 
مسابقات رده بندی و فینال سه وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب (شنبه) در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است.
 
 در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی دلاور آملی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۱ گئورگی ملیا از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
وی در این مرحله مقابل نیکولوز کاخلاشویلی دارنده مدال نقره اروپا از ایتالیا با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.
 
ساروی در دیدار پایانی الکس زوکه از مجارستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

علی اکبر یوسفی با طلای سنگین وزن جهان تاریخ سازی کرد.

در دیدار نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، علی اکبر یوسفی دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران مقابل کشتی گیری از روسیه با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و تاریخ سازی کرد.

 مسابقات رده بندی و فینال سه وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب (شنبه) در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی پهلوانی از روستای زاهدکلا بابل پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

یوسفی در دیدار فینال جهان ۵ بر ۱ زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد و نخستین مدال طلا سنگین وزن کشتی فرنگی جهان را برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰