تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۵۵۴۶۳
محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات مربوط به رای اعتماد هیات وزیران به استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان را ابلاغ کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت» هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۰، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی و پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی ، به ترتیب آنها را به عنوان استانداران اصفهان و هرمزگان تعیین کرد.
سید رضا مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد – تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد – متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد – مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.
وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز توسعه خوشه های صنعتی استان اصفهان، قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسئولیت داشته است.
 
همچنین مهدی دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.
معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴