تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۵۰
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارت محض برجام یک خط سیر نفوذ در کشور است گفت: هدف این خط نفوذ براندازی در کشور بود و باید توسط قوه قضائیه واکاوی شود.
۰
plusresetminus
اعتراف ظریف، اثبات خط نفوذ در کشور است/ قوه قضائیه باید ظریف و روحانی را به خاطر خسارت محض برجام محاکمه کند
به گزارش بلاغ، ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اعترافات محمدجواد ظریف درباره برجام گفت: به لحاظ حقوقی وظیفه آقای ظریف بود که به عنوان مسئول تیم مذاکره کننده برجام درباره بند بند این توافق اشراف کامل داشته و آن را موشکافانه بررسی می کرد.

وی با اشاره به اینکه بارها و بارها گفتیم کلمه تعلیق در برجام آمده اما دلسوزان را بی سوادو بی هویت و بی شناسنامه خطاب می کردند ادامه داد: ساعت ها در کمیسیون امنیت ملی با نمایندگان بحث می کرد که شما اشتباه می کنید چون به زبان انگلیسی تسلط ندارید،آقای ظریف خود را عقل کل در زیان انگلیسی می دانست و می گفت این عبارت در برجام به معنی تعلیق نیست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به اینکه آقای ظریف همان موقع هم می دانست که عبارت تعلیق در برجام آمده است اما مردم را فریب داد عنوان کرد: امروز کار به جایی رسیده است که دولت جدید تمام مستندات برجام را به بحث گذاشته است، دست ظریف در دولت جدید رو شد به همین خاطر مجبور به اغراق شده است وگرنه اینگونه نیست که ظریف پیش از این از وجود تعلیق در متن برجام بی خبر بوده و امروز متوجه آن شده باشد.

ابوترابی با اشاره به اینکه اگر ظریف متن برجام را نخوانده و از جرئیات آن به طور دقیق مطلع نیست مشمول ترک فعل است تصریح کرد: ظریف برجام را با مدیریت خود در نشست های فشرده وین و ژنو به سرانجام رساند؛ خودش در جلسات حضور داشت و ادعا می کرد که برای اولین بار در طول تاریخ توانستم وزیر امور خارجه آمریکا را 10 روز برای یک جلسه نگه دارم پس در این 10 روز چه کاری انجام دادند که به نفع مردم و منافع کشور باشد.

وی با بیان اینکه خسارت محض برجام یک خط سیر نفوذ در کشور است ادامه داد: هدف این خط نفوذ براندازی در کشور بود و باید توسط قوه قضائیه واکاوی شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه گوشت فرزندان آقایان برجامی زیر دندان سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس است تصریح کرد: ظریف می دانست در برجام چه نوشته و آقای روحانی هم با توجه به اینکه زبان انگلیسی حقوق را به خوبی می داند خبر داشتند که این برجام چه خسارتی برای کشور به دنبال داشت؛ ظریف و روحانی به خوبی می دانستند که در برجام عبارت تعلیق نوشته شده و هدفش براندازی در کشور است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه برجام تمام توان و انگیزه جوانان ما را گرفت تاکید کرد: در سال 1415 دریچه جوانی جمعیت در کشور ما بسته خواهد شد و در سراشیبی پیری قرار خواهیم گرفت در حالی که 8 سال اوج جوانی کشور به دام برجام افتاد.

وی با بیان اینکه بزرگترین خسران برجام این بود که جوانی جوانان تحصیل کرده کشور که باید در مسیر تولید به کار گرفته می شد از بین رفت عنوان کرد: دشمن با برجام این سرمایه را از ما گرفت و 8 سال کشور را معطل نگه داشت.

نماینده مردم نجف آباد با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید آقای روحانی و ظریف را به شدت مجازات کند چرا که کشور را معطل کردند و در حالی که می دانستند کشور را در مسیر براندازی قرار دادند و در پازل دشمن بازی کردند تصریح کرد: اعتراف ظریف اثبات کننده خط نفوذ در کشور در 8 سال گذشته است.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷