امیرحسین زارع دلیل شادی پس از قهرمانی در کشتی سنگین وزن جهان را عنوان کرد.
۰
plusresetminus
ماجرای شادی زارع پس از قهرمانی در کشتی سنگین وزن/راز غلبه بر غول گرجی تا علاقه به منچستر و رونالدو
به گزارش بلاغ، امیرحسین زارع در مورد استفاده از غذای محلی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: من به غذای محلی خیلی علاقه دارم. غاز محلی شکم پر یا ماهی داریم اما غذای مورد علاقه من لوبیا پلو است. البته سعی می کنم به اندازه غذا بخورم.

کشتی گیر سنگین وزن کشورمان درمورد مربیانی که به رشد او کمک کردند، گفت: از بچگی خدمت حمید آقاجانی بودم. عموی من نیز مربی من است. شاید همه زحمات به اینجا رسیدن من گردن او بود. کشتی آزاد آمل زیاد قوی نبود اما عموی من با همه مشقت‌ها من را به شهرهای دیگر حتی تهران می‌برد و رایزنی می کرد که با دیگران کشتی بگیرم. من دست همه را می بوسم. اول دست خانواده ام و بعد مربیان سازنده ام  را می بوسم.

وی در مورد لقب پادشاه عنوان کرد: امیرمحمد یزدانی یکی از دوستان صمیمی من است و پژمان درستکار به همین خاطر اتاق ما را جدا کرد چون شیطنت می‌کردیم! او گفت اگر اول بشوی چه کار می کنی؟ بیا خوشحالی جدید طراحی کنیم. گفتم تو چکار می‌کنی؟ یک سری حرکات گفت و بعد گفتم نمی‌دانم، چطور است این کار را (گذاشتن تاج روی سر) با دستم انجام بدهم؟! گفت اول توجه مردم را جلب کن.

زارع تصریح کرد: هدفم فقط خوشحالی بیشتر مردم بود و امیدوارم تداوم داشته باشد. ان شاءالله به کمک کادر فنی و مردم عزیز بتوانیم خوب تمرین کنیم و این اتفاق را سال ها تکرار کنیم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه چگونه بعد از المپیک توانست به موفقیت در مسابقات جهانی برسد و روی حریف گرجی تمرکز کند، گفت: وقتی به اردو آمدیم از المپیک آمادگی داشتیم. به سراغ اشتباهات رفتیم و سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. سعی کردم بعد از جبران اشتباهان آمادگی بدنم را حفظ کنم. از نظر علمی بررسی شدیم و تست دادیم. خیلی تاثیرگذار بود. قبل از المپیک اخباری شنیدیم که ممکن است حریف آمریکایی نیاید و... گفتم برایم فرقی ندارد چه کسی می‌آید. می‌خواهم مدال طلا را بگیریم. خداراشکر این اتفاق افتاد.

وی افزود: المپیک میدان خیلی بزرگی است. با تجربه ای که حریف من داشت کشتی را از دستم درآورد. نمی‌دانستم چه کار باید بکنم و ضعف داشتم. با کادرفنی آن نقاط ضعف را برطرف کردیم. همین باعث موفقیت شد. بیشتر روی خیمه زدن و عجله نکردن کار کردیم. در المپیک خیلی عجله کردم و کشتی از دستم در آمد اما در مسابقات جهانی این کار را تکرار نکردم.

زارع در گفت‌وگو با ورزش و مردم گفت: جا دارد از رئیس فدراسیون که با حضور پررنگ خودش قبل و بعد از مسابقات خیلی زحمت کشید، تشکر کنم. از همه عوامل فدراسیون به خصوص پرسنل زحمتکش خانه کشتی که مانند خانواده برای ما خیلی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و دست همه را می‌بوسم. این عزیزان دیده نمی‌شوند اما واقعا زحمت می‌کشند. از مردم  ایران به خصوص شهرم آمل تشکر می‌کنم. از خانوده عزیزم، پدر و مادرم که در این ایام خیلی اذیتشان کردم تشکر می‌کنم. با هر مسابقه‌ای که می گیرم می‌بینم  شکسته می‌شوند. امیدوارم درکنارشان بتوانم زندگی لذت بخشی را برایشان بسازم.

کشتی گیر سنگین وزن کشورمان در مورد اینکه طرفدار چه تیم فوتبالی است، عنوان کرد: زیاد به فوتبال داخلی ایران علاقه‌مند نیستم اما تیم ملی را دنبال می کنم. از بچگی طرفدار منچستر بودم. بازیکن مورد علاقه‌ام وین رونی بود اما الان رونالدو برگشته است!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما