تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۱۵
سرپرست پلیس راه مازندران از پیش‌بینی خطر رانش و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی خطر رانش و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی/مسافران برای برگشت از محور سوادکوه استفاده کنند
هادی عبادی در گفت و گو با بلاغ با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در محور‌های کوهستانی استان گفت: همچنان خطر رانش و ریزش سنگ از کوه رانندگان را در این مناطق تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلوی و با استفاده از چراغ مه شکن  تردد کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به حجم ترافیک ورودی به استان در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تقریبا بیش از۸۰ هزار خودرو در شهر‌های مازندران به خصوص شهر‌های غربی استان آماده برگشت به تهران و کرج هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: مسافران با توجه به ظرفیت محدود محور‌های هراز و کندوان حدالامکان از محور سوادکوه برای برگشت استفاده کنند.

عبادی از مسافران خواست حتما زمان برگشت خود را مدیریت کنند تا درگیر ترافیک چند ساعته نشوند و اگر ضرورتی برای برگشت ندارند روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهر را برای بازگشت انتخاب کنند.

وی گفت: ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است ماموران پلیس در مبادی ورودی استان با پلاک‌های شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت هوشمند و دستی برخورد و اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴