تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۵۵۳۴۸
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان دهه فجر تعداد زیادی از مردم واکسینه خواهند شد که با توجه به افزایش واردات واکسن اخیرا بیان کرد که تا پایان مهرماه ۷۰ درصد جامعه واکسینه خواهند شد.
۰
plusresetminus
۷۰ درصد مردم تا پایان مهرماه واکسینه می‌شوند/ تسهیل ورود گردشگران با رفع محدودیت های کرونایی
محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد : قطعا برداشتن محدودیت ها باید منوط به واکسینه شدن ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم باشد. باید این تعداد دو دوز واکسن را دریافت کنند تا بتوان محدودیت ها را برداشت.

وی بیان کرد: البته پوشش ۷۰ درصدی واکسن مجوزی برای کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی یعنی فاصله گذاری اجتماعی و ماسک نیست. باید این پروتکل ها رعایت شده تا به انتهای همه گیری کرونا برسیم.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به صحبت های وزیر گردشگری و میراث فرهنگی اشاره و افزود: قرار شد با برداشته شدن محدودیت ها ورود گردشگران نیز تسهیل یابد.

محسنی بندپی تصریح کرد: البته طبق اعلام وزیر بهداشت ورود گردشگران به مناطق توریستی هم از طریق ارائه کارت واکسن و کد ملی خواهد بود تا بتوان این افراد را از نظر شیوع پیدا نکردن بیماری کرونا کنترل کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما