تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۵۵۲۴۹
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در جاده‌های استان اعمال و خودرو‌های بدون مجوز بازگشت داده می‌شود.
۱
plusresetminus
ادامه محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های مازندران
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و در جاده کندوان محدوده‌های سیاه بیشه، ولی آباد و هزار چم پُرحجم است.

وی افزود:پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی جاده‌های هراز، سواکوه، کندوان و مناطق ییلاقی استان باشیم.

این مسئول گفت: با توجه به آغاز بارش‌های رگباری باران در محور‌های کوهستانی از عصر امروز احتمال ریزش و سقوط سنگ در دور از انتظار نیست و رانندگان در صورت امکان از این مسیر‌ها تردد نکنند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیتهای تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به جریمه کرونایی ۱۸۲دستگاه خودرو در ۲۴ساعت گذشته گفت: ۱۰۰دستگاه خودروی غیربومی نیز که از مبادی مختلف قصد ورود به این استان را داشتند به مبدا بازگشت داده شدند.

عبادی افزود: ۱۲۱هزار و ۸۶۴خودرو از آغاز امسال تا کنون در مبادی ورودی استان مازندران جریمه کرونایی و ۸۰هزار و ۷۵۳خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.

وی به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما