تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۵۵۱۴۰
استادیوم شهید وطنی دست کم تا پایان نیم فصل برای میزبانی از بازی های نساجی آماده نمی شود.
۰
plusresetminus
ورزشگاه وطنی تا نیم فصل آماده نمی شود
به گزارش بلاغ، با توجه به اینکه از پایان بازی های فصل گذشته زمان زیادی می گذرد هنوز عملیات کاشت چمن در استادیوم شهید وطنی قائمشهر آغاز نشده است و مدیران پروژه در ماه های اخیر بیشتر درگیر برداشتن چمن مصنوعی و در ادامه انتخاب پیمانکار بوده اند و با شرایطی که پیش می رود نساجی دست کم تا پایان نیم فصل باید در استادیوم دیگری به میدان برود.

غلامرضا بهروان – رییس هیات فوتبال استان مازندران در این باره می گوید: قراردادها بسته و پیمانکار هم تعیین شده است اما این کار زمان‌بری است و خیلی سخت و بعید است تا نیم فصل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده برگزاری مسابقه شود. وقتی قرار است چمن طبیعی در این ورزشگاه استفاده شود باید زمین زیرورو شود و چمن مرغوب انتخاب و زیرسازی مناسب انجام شود. این زمین و ورزشگاه در اختیار اداره ورزش استان و شرکت توسعه و تجهیز است که آن را در اختیار نساجی قرار داده‌اند.

اما نساجی قرار است در چه استادیومی پذیرای حریفان خود در بازی های لیگ برتر باشد؟

رییس هیات فوتبال مازندران در پاسخ به این سوال هم می گوید: سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ از ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد. این ورزشگاه یک ورزشگاه استاندارد است اما نیاز به ترمیم دارد. چمن و سکو دارد، نور ورزشگاه هم مناسب است اما اسکوربرد ندارد که می‌تواند اسکوربرد را برای مدتی کرایه کرد. ما اکنون منتظریم تا سازمان لیگ نظرش را در مورد میزبانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری اعلام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴