تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۵۵۱۳۲
فرماندار آمل گفت: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز اقامه می‌کنند.
۰
plusresetminus
اقامه نماز بر پیکر علامه حسن‌زاده آملی توسط رهبر معظم انقلاب
به گزارش بلاغ، علیرضا شریعت فرماندار و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز هنگام نماز مغرب و عشا با انتقال پیکر پاک علامه حسن زاده آملی به بیت رهبری، نماز میت به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می شود و پیکر علامه برای انجام‌ مراسم تشییع روز دوشنبه به آمل برگشت داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعلام زمان تدفین علامه حسن‌زاده آملی از سوی خانواده ایشان مطرح خواهد شد: با توجه به تدفین علامه حسن زاده آملی در زادگاه شان، روز سه‌شنبه  آمل تعطیل رسمی نخواهد بود.

شریعت تصریح کرد: رحلت علامه برای همه کسانی که دوستداران و شیفتگان حضرت علامه هستند ضربه سنگین و مصیبت بزرگی است.

وی ادامه داد: با وجود جایگاه این شخصیت فراملی و بین جهان تشیع، برنامه عزاداری فقط استانی نیست بلکه ملی دیده می‌شود. 

فرماندار آمل خاطرنشان کرد:هم اکنون از سایر کشورها هم دوستداران این عزیز به این شهرستان برای حضور در مراسم خواهند امد، نگرانی خانواده این عالم ربانی در این شرایط کرونایی برای سلامتی افراد است که لازم است مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی بپردازند.

 فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در دیدار استاندار مازندران با خانواده علامه عزای عمومی استان به مدت یک هفته اعلام شد، عنوان کرد: مراسم وداع با رعایت پروتکل ها به صورت خودرویی از میدان قائم (عج) به سمت میدان ۱۷ شهریور آمل برگزار خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ محل تدفین علامه در زادگاه ایشان واقع در ایرا بخش لاریجان، زمان و ساعت دقیق تدفین از سوی خانواده اعلام می شود.

شریعت از انتقال پیکر علامه طبق هماهنگی امنیتی با بالگرد هوایی خبر داد و اظهار کرد:  ستاد ارتحال علامه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم وداع، تشییع و تدفین ایشان آمادگی کامل دارد و حتی پذیرای مهمانان کشوری است.

وی با اشاره به تعطیلی روز تدفین علامه یعنی روز سه‌شنبه ششم مهر مطرح کرد: با توجه به مشخص شدن محل تدفین علامه و انتقال ایشان، روز سه‌شنبه آمل تعطیل رسمی نیست و تمامی ادارات دولتی و خصوصی باز است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰