تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۴۵۵۱۱۵
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حمایت از سرمربی این تیم، از فرهاد مجیدی خواست که با قدرت و انگیزه بیشتر به کارش ادامه دهد.
۰
plusresetminus
خانه تکانی در تیم مدیریتی استقلال/آجرلو: مجیدی با قدرت به کارش ادامه دهد

به گزارش بلاغ؛ جمعه شب پس از کش و قوس‌های فراوان در کادر مدیریت باشگاه استقلال،‌ وزارت ورزش و جوانان با استعفای احمد مددی مدیرعامل سابق این باشگاه موافقت کرد و پس از آن اعضای جدید هیئت‌مدیره به نام‌های مهدی افضلی، مجتبی عبداللهی، محمد مومنی و مصطفی آجرلو معرفی شدند. آجرلو نیز به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شده است.

از کادر قبلی مدیریت باشگاه استقلال، تنها پرویز مظلومی در هیئت‌مدیره باشگاه استقلال باقی ماند و اصغر ملکیان و احمد مددی از هیئت‌مدیره استقلال خارج شدند. در این بین، از میان اعضای جدید هیئت‌مدیره استقلال مهدی افضلی و مجتبی عبداللهی سابقه چندانی در ورزش ایران ندارند و مصطفی آجرلو، پرویز مظلومی و محمد مومنی نامهای شناخته شده در ورزش ایران هستند.
از سوابق مصطفی آجرلو که به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شده باید به ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران و اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران اشاره کرد. او سابقه سال‌ها فعالیت در لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران‌، سابقه یک دوره قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی لیگ همچنین دو دوره حضور در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را داشته و از این نظر یکی از مدیران با سابقه فوتبال کشور به شمار می‌رود.

محمد مومنی دیگر چهره شناخته شده ورزش است که به عضویت هیئت‌مدیره استقلال درآمده است. پیشکسوت آبی‌ها که سابقه آقای گلی در لیگ ایران و بازی در لیگ ترکیه را نیز داشته و از چهره‌های تحصیلکرده فوتبال کشور در حوزه مدیریت ورزشی به شمار می‌رود که یکی از مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران در سال‌های گذشته بوده و در مقطعی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال نیز فعالیت کرده است.

پرویز مظلومی هم سالها به عنوان بازیکن، مربی‌، سرمربی و مدیرفنی با استقلال همکاری کرده است. او تنها عضو هیئت‌مدیره قبلی است که در پست خود ابقا شد. البته دیروز در خبرها آمده بود که سردار منتظرالمهدی یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال خواهد بود که ظاهرا او حضور در این سمت را نپذیرفته و به این ترتیب پرویز مظلومی جایگزین وی شده و به کارش در استقلال ادامه می‌دهد.

مجتبی عبداللهی معاونت سابق اجتماعی و خدمات شهرداری تهران و کاندیدای شهرداری تهران و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی دیگر اعضای هیئت‌مدیره استقلال تهران که سابقه ورزشی ندارند.

حمایت هیئت‌مدیره از مجیدی
عصر دیروز و پس از اعلام اسامی اعضای هیئت‌مدیره در خبرها عنوان شد که جلسه هیئت‌مدیره شنبه شب یا عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود که به احتمال زیاد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در آن شرکت می‌کند. دیروز محمد مومنی عضو هیئت‌مدیره استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی هم در جلسه هیئت‌مدیره حضور پیدا می‌کند، گفت: «قطعا نیاز هست که گپ و گفتی با سرمربی تیم داشته باشیم تا نقطه نظرات و خواسته‌های سرمربی را دریافت کنیم. حتما باید صحبت‌های آقای مجیدی را بشنویم تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم رابطه مدیریت و سرمربی رابطه دوستی و مودت و عشق و علاقه باشد.» به نظر می‌رسد موضع هیئت‌مدیره جدید استقلال حمایت از فرهاد مجیدی باشد. یکی از موضوعاتی که در استقلال با مدیریت قبلی وجود داشت، اختلافات پیش آمده میان فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه بود. مصاحبه‌هایی که مجیدی علیه مدیریت انجام داد و البته مدیران باشگاه پاسخ‌هایی داده بودند، باعث شد تا حاشیه‌های زیادی در این باشگاه ایجاد شود و مسائل مختلفی پیش بیاید.

حالا اما با جدایی مدیران قبلی باشگاه و حضور آجرلو و سایر اعضای هیئت‌مدیره استقلال این امیدواری وجود دارد که آرامش بر تیم حاکم شود و استقلال با شرایط خوبی لیگ برتر را شروع کند. در این شرایط با توجه به اختلاف میان مجیدی و مددی و سایر مدیران قبلی استقلال شایعاتی پیرامون احتمال برکناری سرمربی استقلال وجود داشت که حالا با توجه به جدایی مدیران و انتخاب ترکیب جدید هیئت‌مدیره این مسئله از بین رفته است.
موضع هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید استقلال در شرایط کنونی حمایت از فرهاد مجیدی و برنامه‌هایش است. با توجه به اینکه استقلال با نظر و فکر مجیدی بسته شده هیئت‌مدیره در نظر دارد خواسته‌های فرهاد مجیدی را بشنود و برای بهبود شرایط تلاش کند.

آجرلو: مجیدی با قدرت بیشتر
به کار خود ادامه دهد

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در بدو شروع فعالیتش در باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد و در آن به برخی موارد اشاره کرد. آجرلو در قسمتی از بیانیه اش آورده بود: «استقلال به تمرکز بر «متن» نیاز دارد و نه پرداختن به «حاشیه‌«. بدون تردید، دلسوزان استقلال؛ از هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم گرفته تا رسانه‌ها، در این مسیر به ما کمک خواهند کرد تا با سرعت و قدرت به سمت ساختن «استقلال قوی‌، قدرتمند و ثروتمند» پیش برویم و استقلال را به شرایط ایده آل برسانیم.

وضعیت موجود باشگاه استقلال که همگان از آن آگاه هستند، حاصل فقدان مدیریت کارآمد در سطح کلان ورزش ایران در دوره گذشته بوده اما در دوره جدید، این عزم جدی وجود دارد که شرایط بهبود یابد. در وضعیت جدید و با حمایت دولت محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان، انسجام خانواده بزرگ استقلال و ایده‌های جدید و نو و سامان دادن به امورات باشگاه و کار جدی و هدفمند، با همدلی و همراهی اعضای محترم هیئت‌مدیره باشگاه فاصله خود با اهداف را
کم و کمتر خواهیم کرد.

هدف اصلی‌ ما در استقلال باز‌سازی اعتماد بین هواداران و باشگاه خواهد بود. اعتماد‌سازی با شفافیت و کارآمدی پدید می‌آید. به امید خداوند در عمل نشان خواهیم داد که هیچ چیزی در باشگاه استقلال برای پنهان کردن وجود نخواهد داشت و بر اساس یک نقشه و چشم‌انداز درست جلو خواهیم رفت.

باشگاه استقلال، یک سرمایه‌ ملی است. متاسفم که در سال‌های اخیر نهاد باشگاه به شدت تضعیف شده و معتقدم ریشه اصلی ناکامی‌ها به همین موضوع مربوط می‌شود. ما به باشگاهی قوی و شاداب نیاز داریم که به خوبی از تیم‌های خود حمایت کند، تبدیل به خانه هواداران شود و مورد اعتماد آنان باشد.
با یادی از بزرگان باشگاه استقلال، مرحومان علی دانایی‌فرد، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و بسیاری از ستاره‌های ارزشمند تاریخ این باشگاه؛ لازم به تاکید است که فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است. این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود. بدین وسیله از او می‌خواهم که با قدرت و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد و مجموعه مدیریتی را کنار خود بداند. ما تلاش خواهیم کرد به اتفاق تیم را هر چه سریع‌تر تقویت کنیم تا با قدرت بیشتر در فصل پیش رو حاضر شویم.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷