تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۵۵۰۸۰
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه متاسفانه شاهد بی‌تفاوتی برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی هستیم؛ گفت: بی‌توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس کم لطفی به هویت ملی یک ملت است.
۰
plusresetminus
بی‌توجهی در انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس کم لطفی به هویت ملی است
به گزارش بلاغ؛ عبدالهمدی حق‌شناس در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تنها قلم است که می‌تواند ارزش از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد.

وی با بیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می‌تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، افزود: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی می‌توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران از بی‌تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی بی تفاوت هستند.

حق‌شناس در پایان خاطرنشان کرد: هیچ خبرنگار و روزنامه‌نگار آزاده‌ای در دنیا نیست که نسبت به دستاوردهای مقاومت مردمش در برابر تجاوز بی‌تفاوت باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴